Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Kielce: Dostawa i instalacja windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 129731 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 3, 25-013 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 344 52 82, fax 041 344 67 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.caritas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna będąca organizacją pożytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa windy (dźwigu osobowego z możliwością transportowania osób niepełnosprawnych) oraz jej instalacja w budynku trzykondygnacyjnym Domu Brata Alberta w Proszowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamontowane urządzenie uzyskało dopuszczenie do eksploatacji przez UDT- uzyskanie zezwolenia należy do obowiązków Dostawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 50.95.11.10 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.51.11.00 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienioa mogą się ubiegać Dostawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. posiadają wymagane prawem certyfikaty i uprawnienia do wytwarzania i obrotu przedmiotami zawartymi w treści zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające, że Dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia zgodnie z art. 22 Ustawy i spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych- stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub: 4. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub 5. inne dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych prawem certyfikatów i uprawnień do wykonania zamówienia (mogą to być certyfikaty, zaświadczenia, referencje); Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na podstawie dostarczonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Funkcjonalność - 30
- 3. Gwarancja - 5
- 4. Termin zakończenia prac - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.caritas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Caritas Diecezji Kieleckiej, Plac Panny Marii 1, 25-010 Kielce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Biuro Zarządu Caritas Diecezji Kieleckiej, Plac Panny Marii 1, 25-010 Kielce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Dostawa oraz montaż i instalacja platformy/platform dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, wraz z wykonaniem robót budowlanych w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania: "Modernizacja szybu windowego w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Szczawnickiej 1" w Warszawie
- DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORM PRZYSCHODOWYCH, POCHYLNI SCHODOWEJ ORAZ ELEMENTÓW DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W BOGATYNI
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.