eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Analiza, zgromadzenie i konwersja do postaci numerycznej danych Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu dla obrębu ewidencyjnego Szombierki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Bytom: Analiza, zgromadzenie i konwersja do postaci numerycznej danych Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu dla obrębu ewidencyjnego Szombierki
Numer ogłoszenia: 129685 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2812051 (do 55), fax 032 2815875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Analiza, zgromadzenie i konwersja do postaci numerycznej danych Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu dla obrębu ewidencyjnego Szombierki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Analiza danych dotyczących geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bytomiu, zgromadzenie danych dotyczących obrębu ewidencyjnego Szombierki, konwersja zgromadzonych danych do postaci numerycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2006r. nr 164 poz.1163 z późn.zm.), tj. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W szczególności Wykonawca winien: a) wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zakładaniu i/lub aktualizacji geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, na obszarze górniczym, o wartości co najmniej 120000.00 złotych brutto oraz załączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie, b) dysponować oprogramowaniem zdolnym wygenerować zakres zgromadzonych danych, będących przedmiotem zamówienia, do pliku typu shp (shape file), wraz z informacją tabelaryczną zapisaną na plikach typu dbf.3. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1,2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca Niezależnie od składanych dokumentów i oświadczeń pełna oferta winna składać się z następujących części: 1. strony tytułowej, zgodnej z formularzem, o którym mowa w pkt 5, 2. oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI specyfikacji, 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z postanowieniami umownymi i je akceptuje, 4. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, 5. pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, 6. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z warunkami dotyczącymi nin. postępowania, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i je akceptuje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu ul. Parkowa 2 41-902 Bytom (pok.337).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2 Wydział Geodezji pok.337.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.