eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przedmiotem zamówienia jest Budowa Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Delegatura w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4a.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Delegatura w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4a.
Numer ogłoszenia: 129675 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534428, fax 017 8534428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Delegatura w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Delegatura w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4a - kod CPV 45312000-7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 13.260,00 PLN ( na całość zamówienia ), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osoba-mi prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpo-wiedzialność za wykonanie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca udowodni, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada wyma-gane uprawnienia. Ponadto, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie przy-najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowla-nym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym wartość brutto każ-dej z tych robót wynosiła co najmniej 70 % zaproponowanej w ofercie ceny brutto ro-boty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia - zał. nr 9 do oferty wg wzoru). 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 70% kwoty brutto zaproponowanej w ofercie - zał. nr 10 do oferty). 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 9 części A SIWZ, wchodzących w skład ofert. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warun-ki określone w pkt 2) i 3), natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć doku-menty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ppkt 1 i 4. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2)oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, postanowieniami przyszłej umowy (projekt umowy stanowi część C niniejszej SIWZ) i potwierdzenie przyjęcia ich bez zastrzeżeń (zał. nr 2 do oferty - wg wzoru). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3 do oferty); 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 4 do oferty). 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5 do oferty). 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 6 i zał. nr 7 do oferty). 5)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywa-niu zamówienia wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykona-nia zamówienia, a także z danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 8 do oferty wg wzoru). - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i spełniają przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (zał. oznaczone jako 8.1., 8.2., 8.3. itd.). Uwaga do pkt 2 : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1), 3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) - 4), należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i warto-ścią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania. (zał. nr 9 do oferty wg wzoru), 2)dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 9 zostały wykonane należycie (zał. oznaczone jako 9.1., 9.2., itd.). 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 10 do oferty). 2)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający. że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 11 do oferty). UWAGA do pkt 3. i 4. Przygotowując dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. należy zwrócić uwagę na zapisy w § 8 pkt 2 ppkt 2 i 3 SIWZ dotyczące sposobu oceny warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunek, o którym mowa w § 8 pkt 2 ppkt 2 musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów, natomiast wa-runek, o którym mowa w § 8 pkt 2 ppkt 3, może być spełniony łącznie. 5.Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (zał. nr 12 ). UWAGA do § 9 W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić wykonawcę - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa (zał. nr 13 do oferty). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się zna-leźć następujące wskazania:pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia,ustanowiony wykonawca - pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty (zał. nr 13.1, 13.2, 13.3 itd.). W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, winien przedłożyć dokument, na mocy którego zarząd spółki jest upoważniony do zaciągnięcia zobowiązań i zawarcia umowy obejmującej przedmiot zamówienia (zał. nr 14 do oferty). Jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, należy złożyć umowę spółki cywilnej. (zał. nr 15 do oferty). Dokumenty, o których mowa w § 9, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem zał. nr 13, który należy złożyć w formie oryginału). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (forma papierowa) jest dostępna w Zakładzie Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3, pok. nr 2, codziennie w dni robocze w godz. 800 - 1500 cena 10 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zakładu Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów w sekretariacie pok. 333 (na III piętrze) lub Kancelarii Ogólnej PUW Rzeszów (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.