Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Gliwice: Aktywizacja społeczna i zawodowa osób współuzależnionych
Numer ogłoszenia: 129670 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, fax 032 2308027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja społeczna i zawodowa osób współuzależnionych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktywizacja społeczna i zawodowa osób współuzależnionych znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej i pozostających bez pracy. Zajęcia będą prowadzone na terenie Gliwic w dzielnicy Zatorze dla grupy 30 osób współuzależnionych (dwie grupy po 15 osób). Wykonawca musi zapewnić opiekę dla dzieci uczestników w trakcie prowadzenia zajęć. Wykonawca musi zapewnić sprzęt multimedialny niezbędny do realizacji zadania, a także poczęstunek dla wszystkich uczestników w postaci napojów (co najmniej herbata, kawa i woda mineralna) i suchego prowiantu (np. ciasteczka, herbatniki). Każdy uczestnik musi otrzymać materiały szkoleniowe z logo EFS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.70.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Kod CPV wg słownika 2008: 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu programu dla osób współuzależnionych, a w szczególności z zakresu asertywności, umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych, radzenia sobie w sytuacjach stresowych. o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują pomieszczeniem dla co najmniej 15 osób na terenie dzielnicy Zatorze miasta Gliwice w odległości do 1000 m od przystanku komunikacji miejskiej. Wykonawca musi dysponować co najmniej następującymi osobami: - specjalistą terapii uzależnień i współuzależnienia - terapeuta uzależnień, który przeprowadził zajęcia z co najmniej 10 grupami osób współuzależnionych - doradcą zawodowym - posiadającym ukończone studia magisterskie lub podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe oraz doświadczenie w pracy z minimum jedną grupą osób wykluczonych społecznie, w tym z osobami współuzależnionymi, - animatorem - posiadającym uprawnienia animatora, posiadającym doświadczenie w prowadzeniu minimum jednej grupy wykluczonej społecznie, w tym osób współuzależnionych, - prawnikiem - ukończone studia magisterskie prawnicze. w przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, c. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 8 należy złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust.1 i2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu programu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w lit. a), składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: opsgliwice.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - pok. nr 29 Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. /Czas na zmiany/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.