eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zadanie 52601 - Rozbudowa budynku biurowo - sztabowego Nr 1 na lotnisku w Powidzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Gdańsk: Zadanie 52601 - Rozbudowa budynku biurowo - sztabowego Nr 1 na lotnisku w Powidzu
Numer ogłoszenia: 129662 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 348 3403, fax 058 3483404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 52601 - Rozbudowa budynku biurowo - sztabowego Nr 1 na lotnisku w Powidzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w ramach zadania 52601 Rozbudowa budynku biurowo- sztabowego Nr 1instalacji teletechnicznych S.W.I.N., P.poż. i łączności specjalnej. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej w szczególności: a. wykonanie dokumentacji wykonawczej dla poszczególnych branży (części) w odpowiednich klauzulach tajności. b. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. c uzyskanie koniecznych uzgodnień i opinii. 2. Roboty budowlane i instalacyjne w części istniejącej i dobudowanej w zakresie: a) Budowa systemu instalacji wykrywania i sygnalizacji włamania i napadu, b) Budowa systemu instalacji kontroli dostępu, c) Budowa systemu instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru, d) Budowa systemu instalacji telewizji dozorowanej, e) Instalacja okablowania strukturalnego sieci SEC-WAN f) Budowa sieci SEC-WAN. g) Instalacja okablowania strukturalnego sieci MIL-WAN h) Budowa sieci MIL-WAN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium - w przypadku zaproszenia do złożenia oferty, Zamawiający żądać będzie od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł ( trzydzieści tysięcy zł). Szczegółowe informacje na temat wniesienia wadium zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z ustawą z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny ofertowej. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie później niż przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Szczegółowe informacje na temat wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z ustawą z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnienie wymogów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. O ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631) oraz rozporządzeniach około ustawowych do wykonywania czynności objętych tajemnicą służbową do klauzuli TAJNE włącznie. 3. Zakres działalności Wykonawcy zawarty w aktualnym krajowym rejestrze sądowym lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej obejmuje czynności związane z przedmiotem zamówienia. 4. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 5. Dysponowanie projektantami posiadającymi licencje na projektowanie w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego II stopnia ( na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz.1221). 6. Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego oraz personelu posiadającego licencję pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia ( na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz.1221). 7. Dysponowanie projektantami w poszczególnych branżach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, koncesje, licencje i doświadczenie oraz mogącymi pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. 8. Wykonanie robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 robota na kwotę minimum 300 000 zł brutto. 9. Wykonanie usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i wielkością przedmiotowi zamówienia - wykonali co najmniej jedną usługę projektową o wartości co najmniej 20 000 zł. 10. Posiadanie świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia. 11. Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku określonym w art. 51 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w następujący sposób: a) za spełnienie warunku z pkt. 8: - za 1 robotę na kwotę minimum 300 000 zł każda - 5 pkt. - za każdą następną robotę na kwotę minimum 300 000 zł - 5 pkt. b) za spełnienie warunku z pkt. 9: - za 1 usługę na kwotę minimum 20 000 zł każda - 1 pkt. - za każdą następną usługę na minimum kwotę 20 000 zł - 1pkt. UWAGA: w przypadku złożenia wniosku wspólnie przez konsorcjum ilość robót i usług sumuje się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie oferenta wynikające z treści Ustawy Prawo zamówień publicznych, że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczanie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4÷8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Oświadczenie o znajomości i stosowaniu przepisów Ustawy z dnia 22.01.1999 r. O ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz.1631) łącznie z przepisami wykonawczymi do ww ustawy. 7. Oświadczenie oferenta, że posiada pracowników i zaplecze pozwalające prowadzić prace na materiałach zawierających informacje niejawne do klauzuli TAJNE włącznie. 8. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca ubiegający się o realizacje zamówienia spełnia wymogi Ustawy o ochronie informacji niejawnych, dotyczące ochrony tajemnicy służbowej o klauzuli TAJNE. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia we wniosku następujących dokumentów: a. zarządzenie kierownika jednostki organizacyjnej o powołaniu pionu ochrony, b. wykaz osób i ich stanowisk dopuszczonych do informacji niejawnych i przewidzianych bezpośrednio do realizacji zadania (z podaniem klauzul tajności, numerów poświadczeń i terminów ważności), a w szczególności: - kierownika jednostki organizacyjnej, - pełnomocnika ochrony, - kierownika kancelarii tajnej, - projektanta (-ów), - kierownika (ów) robót. c. oświadczenie kierownika jednostki organizacyjnej o zorganizowaniu kancelarii tajnej (z podaniem adresu kancelarii) i wyposażeniu jej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. (Dz. U. Nr 208, poz. 1741). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania sprawdzenia systemu ochrony informacji niejawnych u Wykonawcy przed zakończeniem procedury sprawdzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców (konsorcjum) do wniosku należy dołączyć wymienione powyżej oświadczenia i dokumenty osobno przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Wykaz projektantów ( w tym posiadających licencje na projektowanie w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenie technicznego II stopnia) w poszczególnych branżach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia, koncesje, licencje i doświadczenie oraz mogącymi pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane. 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i aktualne, na czas otwarcia wniosków ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 12. Przedstawienie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wraz z wykazem pracowników posiadających licencję pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień. 13. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 robota na kwotę minimum 300 000 zł brutto. 14. Wykaz usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i wielkością przedmiotowi zamówienia - wykonali co najmniej jedną usługę projektową o wartości co najmniej 20 000 zł. 15. Przedstawienie świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia. 16. Przedstawienie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) I pkt. 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) I pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. III. 1. Wszystkie osoby wskazane do wykonania zamówienia winny posługiwać się językiem polskim lub wykonawca zapewni w godzinach pracy odpowiednią liczbę kompetentnych tłumaczy jezyka polskiego. 2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. IV. W przypadku składania wniosku wspólnie, wszystkie podmioty mają obowiązek dostarczyć dokumenty wyszczególnione w ogłoszeniu o zamówieniu. Informacje na temat poszczególnych firm należy przedstawić osobno oddzielając w sposób widoczny początek i koniec tych informacji ( forma wyodrębnienia poszczególnych firm pozostaje w gestii Wykonawcy). Jednocześnie należy zachować kolejność numeracji kart całego wniosku. W przypadku wybrania w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożonej wspólnie Zamawiający wymaga sporządzenia i podpisanie przez podmioty występujące wspólnie, umowy regulującej współpracę tychże podmiotów. Wykonawcy wspólnie składający wniosek winni złożyć wraz z wnioskiem dokument stwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Dokument powinien być podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamowienia zostanie przesłana wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu i zakwalifikowanym do dalszego udziału w postępowaniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:30, miejsce: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul Konopnickiej 13; 80-240 Gdańsk; pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Na etapie składania ofert Zamawiający wymagał będzie, zgodnie z art.36 ust 4 wskazania którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. 2. Otwarcie wniosków odbędzie się w dniu 04.07.2008 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. 3. Termin składania i otwarcia ofert określony zostanie w zaproszeniu do złożenia ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.