eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług telefonicznych linia cyfrowa ISDN na potrzeby Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telefonicznych linia cyfrowa ISDN na potrzeby Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 129653 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Chopina 52/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7256 403, fax 0-95 7256 450.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych linia cyfrowa ISDN na potrzeby Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telefonicznych linia cyfrowa ISDN na potrzeby Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52 i przy ul. Dzieci Wrzesińskich 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do specyfikacji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. -Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada prawo do wykonywania usług telekomunikacyjnych na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 16 lipca 2004r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu zrealizowanych zamówień (załącznik nr 5 do specyfikacji) oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. -Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, wykonał w ciągu ostatnich trzech lat tj. licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień na świadczenie usług telefonicznych, spełniających łącznie poniższe warunki: a) świadczenie usługi przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednej lokalizacji ( licząc od terminu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), b) wartość usługi - minimum 150 000,00 zł. brutto rocznie, i przedstawi dokument ( wystawiony po okresie minimum 12-miesięcznej realizacji usług) potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy przedstawionej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia. -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, od odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim (deliktowej) i na skutek niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy (kontraktowej) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż po 100 000,00 zł. na każdą z żądanych odpowiedzialności. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. -Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów z US i ZUS oraz treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, a także złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę do niniejszego postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami z wykorzystaniem wzoru - załączonego do SIWZ. Załącznik Nr 2. 1.2 wypełniony i podpisany formularz cenowy. Załącznik Nr 3 do specyfikacji 1.3 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy. -Załącznik Nr 4 do specyfikacji. 1.4 wzór umowy - zaakceptowany ( parafowany) przez Wykonawcę. Załącznik Nr 6 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa UKE, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Z 2004r. Nr 171, poz 1800 z późn. zm.), 2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.5 wykaz wykonanych lub wykonywanych usług telefonicznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich odbiorców, wartości i dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług ( wystawione po okresie minimum 12- miesięcznej realizacji usługi), załącznik nr 5 do specyfikacji. Patrz Rozdział V pkt 1.2, 2.6 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności: cywilnej, deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Patrz Rozdział V pkt 1.3. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowani ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale VI pkt 1.3, 2.1, 2.3 i 2.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 6.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem-. 6.2 dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sr-gorzow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10. 66-400 Gorzów Wlkp..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10. 66-400 Gorzów Wlkp. pokój 118 - Biuro podawcze..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.