eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w parkach na terenie Gminy Konstantynów Łódzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Konstantynów Łódzki: Usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w parkach na terenie Gminy Konstantynów Łódzki
Numer ogłoszenia: 129634 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, fax 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynowlodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w parkach na terenie Gminy Konstantynów Łódzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w parkach na terenie Konstantynowa Łódzkiego 1 Utrzymanie czystości i porządku w parkach Plac Kościuszki - pow. 15 958 m2 1.Utrzymanie czystości i porządku oraz usuwanie zanieczyszczeń we wszystkie dni tygodnia (również w soboty i niedziele) oraz podczas okolicznościowych imprez i uroczystości. 2.Usuwanie na bieżąco nieczystości z trawników i kwietników i ich wywóz na wysypisko oraz utrzymanie we właściwym stanie ciągów pieszych. 3.Dokonywanie prac pielęgnacyjnych i nasadzeń w rabatach na podstawie wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym, wysiew traw w miejscach brakujących, nawożenie trawy, uzupełnianie ubytków w gruncie żyzną ziemią. 4.Odkrywanie krawężników na terenie zieleńca, wymiana zniszczonych elementów ciągów pieszych (płyt chodnikowych i krawężników). 5.Opróżnianie koszy na śmieci dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) oraz w razie konieczności częściej i ich wywóz na wysypisko. 6.Wykonywanie pielęgnacyjnych, technicznych i korygujących cięć drzew i krzewów w całym okresie utrzymywania zieleńca (w tym żywopłotu). 7.Koszenie trawy przynajmniej dwa razy w miesiącu w okresie od maja do października z jednoczesnym grabieniem i wywozem skoszonej trawy. 8.Odnawianie ławek i koszy, uzupełnianie braków we własnym zakresie do stanu w dniu przejęcia, malowanie urządzeń co najmniej jeden raz w sezonie letnim. 9.Usuwanie drzew chorych i uszkodzonych wraz z karczowaniem pnia, po uprzednim uzgodnieniu i na podstawie protokołu sporządzonego w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz po uzyskaniu decyzji zezwalającej na wycięcie, uzupełnianie braków gatunkowych w istniejącym stanie zieleni, wysiew trawy i uzupełnianie ubytków ziemi żyzną glebą. 10.W okresie zimy oczyszczanie ciągów pieszych ze śniegu i posypywanie piachem oraz usuwanie błota i wszelkich zanieczyszczeń. 11. Mycie pomników w okresie przed świętami i uroczystościami. Plac Wolności - pow. 40 000 m 1.Utrzymanie czystości i porządku oraz usuwanie zanieczyszczeń we wszystkie dni tygodnia (również w soboty i niedziele) oraz podczas okolicznościowych imprez i uroczystości. 2.Usuwanie na bieżąco nieczystości z terenu parku i ich wywóz na wysypisko oraz utrzymanie we właściwym stanie ciągów pieszych. 3.Dokonywanie prac pielęgnacyjnych i nasadzeń na terenie parku w ramach potrzeb na podstawie wcześniejszego uzgodnienia ze Zleceniodawcą, wysiew traw w miejscach brakujących i nawożenie trawników, przycinka drzew i krzewów (w tym żywopłotu). 4.Odkrywanie krawężników na terenie zieleńca, wymiana zniszczonych elementów ciągów pieszych (płyt chodnikowych i krawężników). 5.Opróżnianie koszy na śmieci dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) oraz w razie konieczności częściej i ich wywóz na wysypisko. 6.Koszenie trawy co najmniej dwa razy w miesiącu w okresie od maja do października z jednoczesnym grabieniem i wywozem skoszonej trawy. 7.Odnawianie ławek i koszy uzupełnienie braków we własnym zakresie do stanu w dniu przejęcia, malowanie urządzeń co najmniej jeden raz w sezonie. 8.Usuwanie drzew chorych i uszkodzonych wraz z karczowaniem pnia, po uprzednim uzgodnieniu i na podstawie protokołu sporządzonego w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz po uzyskaniu decyzji zezwalającej na wycięcie, uzupełnianie braków gatunkowych w istniejącym stanie zieleni, wysiew trawy i uzupełnianie ubytków ziemi żyzną glebą. 9.W okresie zimy oczyszczanie ciągów pieszych ze śniegu i posypywanie piachem oraz usuwanie błota i wszelkich nieczystości. Zieleniec przy ul. Daszyńskiego - pow. 6 000 m2 1.Utrzymanie czystości i porządku oraz usuwanie zanieczyszczeń we wszystkie dni tygodnia (również w soboty i niedziele) oraz podczas okolicznościowych imprez i uroczystości. 2.Usuwanie na bieżąco nieczystości z terenu zieleńca i ich wywóz na wysypisko oraz utrzymanie we właściwym stanie ciągów pieszych. 3.Dokonywanie prac pielęgnacyjnych, nasadzeń w rabatach i na terenie parku (na podstawie wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym), wysiew traw i uzupełnianie ubytków ziemi żyzną glebą, nawożenie trawników, przycinanie drzew, krzewów. 4.Odkrywanie krawężników na terenie zieleńca, wymiana zniszczonych elementów ciągów pieszych (płyt chodnikowych i krawężników). 5.Opróżnianie koszy na śmieci dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) oraz w razie konieczności częściej i ich wywóz na wysypisko. 6.Koszenie trawy co najmniej dwa razy w miesiącu w okresie od maja do października z jednoczesnym grabieniem i wywozem skoszonej trawy. 7.Odnawianie ławek i koszy, uzupełnienie braków we własnym zakresie, malowanie urządzeń co najmniej jeden raz w sezonie. 8.Usuwanie drzew chorych i uszkodzonych wraz z karczowaniem pnia po uprzednim uzgodnieniu i na podstawie protokołu sporządzonego w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz po uzyskaniu decyzji zezwalającej na wycięcie, uzupełnianie braków gatunkowych w istniejącym stanie zieleni, wysiew trawy i uzupełnianie ubytków ziemi żyzną glebą. 9.W okresie zimy oczyszczanie ciągów pieszych ze śniegu i posypywanie piachem oraz usuwanie błota i wszelkich nieczystości. arkach na terenie Konstantynowa Łódzkiego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 7.1.1 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych Wykonawców zamówienia. 7.1.2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych Wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich Wykonawców (wadium) na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. 7.2 Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Odpis z KRS Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Oświadczenie dotyczące US Oświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie dotyczące ZUS Oświadczenie potwierdzające, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuDokumenty służące do potwierdzenia zdolności technicznej: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Wykaz usług Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług w okresie 3 ostatnich lat (2005 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim ul. Zgierska 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miesjski w Konstantynowie Łódzkim ul.Zgierska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.