Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Szczawnica: Wykonanie w ul. Flisackiej sięgacza kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej z przyłączami do projektowanych studzienek wodomierzowych wraz z remontem nawierzchni drogi
Numer ogłoszenia: 129623 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w ul. Flisackiej sięgacza kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej z przyłączami do projektowanych studzienek wodomierzowych wraz z remontem nawierzchni drogi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres robót obejmuje wykonanie : 1. wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCVØ200/160 typu SN ze studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych Ø1000 z włazami żeliwnymi. Całkowita długość kanału Ø200 PVC wynosi 167 m a dla kanału Ø160 wynosi 94 m, 2. wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych Ø90/8.2 PE-HD, łączonych przez zgrzewanie doczołowe, 3. wykonanie przyłączy wodociągowych do posesji z rur Ø40/3.7 PE z rur wielowarstwowych polietylenowych PE-HD wraz z ,zasuwami, studzienkami wodomierzowymi oraz wodomierzami. Wyjątkiem jest studnia Sw10, gdzie należy umieścić dwa zestawy wodomierzowe. Całkowita długość wodociągu Ø90 PE wynosi 279 m, natomiast długość wodociągu Ø40 PE wynosi 147 m.Na trasie wodociągu należy zamontować 4 hydranty podziemne Dn80 4. Remont ulicy polegać będzie na wymianie konstrukcji nawierzchni w osi jezdni szerokości 1,00 m na całej szerokości jezdni ora na profilowaniu istniejącej nawierzchni i wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej. Ponadto przewiduje się wymianę istniejących studni wodościekowych i wykonanie nowej w km 0+075 po stronie lewej. 5. Nie przewiduje się wymiany krawężnika i nawierzchni chodnika Szczegółowy opis zawiera projekt budowlano-wykonawczy wraz z przedmiarem robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków- ocena wg kryterium : spełnia, nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń przez niego złożonych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej ( zał.nr. 1 do specyfikacji) wraz z kosztorysami ofertowymi, 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na elementy robót uwzględniając kolejność wykonywanyh zadań 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy a mianowicie: a) kserokopię dokumentu rejestracyjnego firmy - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanego wcześniej niż 6 m-cy - na kserokopii tego wpisu wymagane jest potwierdzenie organu który go wydał, że wpis nadal jest aktualny. b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - lub kserokopie w/w zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. c)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ( zał. nr.4) d) W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada informację na temat - przeciętnej liczby zatrudnionych, wykaz narzędzi i urządzeń jakie posiada zgodnie z zał. nr. 5), - uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami branży drogowej oraz zewnętrznych sieci sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, - wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował przynajmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 tys.zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 4. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Uzupełniony i zaparafowany projekt umowy zał.nr.6 Uwaga: wszystkie kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sczawnica 34 - 460 Szczawnica ul. Szalaya 103.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczawnica 34-460 Szczawnica ul. Szalaya 103 pok. nr. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.