eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont pomieszczeń z przeznaczeniem dla Wydziału Ksiąg Wieczystych w ramach zadania remont budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70A.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Katowice: Remont pomieszczeń z przeznaczeniem dla Wydziału Ksiąg Wieczystych w ramach zadania remont budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70A.
Numer ogłoszenia: 129605 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach , ul. Lompy 14, 40-040 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25, faks 0-32 604-74-27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-wschod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń z przeznaczeniem dla Wydziału Ksiąg Wieczystych w ramach zadania remont budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4 Opis przedmiotu zamówienia. 3.4.1 Zakres robót, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, obejmuje: 3.4.1.1 Roboty budowlane. 3.4.1.1.1 Pozycja 3.3 przedmiaru; wymiana wykładziny - pomieszczenia 102,103, 123, 3.4.1.1.2 Pozycja 3.5 przedmiaru; remont pomieszczenia 104,124, 3.4.1.1.3 Pozycja 3.6 przedmiaru; remont pomieszczenia 125, 3.4.1.1.4 Pozycja 3.7 przedmiaru; remont pokoju 101,102,103,105,106, 127C, 3.4.1.1.5 Pozycja przedmiaru; wymiana stolarki wewnętrznej w wydzielonej części. 3.4.1.2 Roboty elektryczne. 3.4.1.2.1 Pozycja 2.5 przedmiaru; pomieszczenia 1.04,1.23,1.24,1.25 3.4.1.3 Pozycje dodatkowe, zgodne z zakresem prac wyszczególnionym w projekcie, zawarte w przedmiarze bez wydzielenia dla przedmiotowego zamówienia tj: 3.4.1.3.1 Roboty elektryczne. 3.4.1.3.1.1 Montaż elementów instalacji elektrycznych - oświetlenia i gniazdek oraz montaż lamp, osprzętu elektrycznego dla pomieszczeń 105,106 - pozycja 5 przedmiaru, 3.4.1.3.1.2 Pomiary ochronne - pozycja 6.1 przedmiaru, 3.4.1.3.2 Roboty sanitarne 3.4.1.3.2.1 Montaż nowych przyborów i armatury sanitarnej oraz wymiana grzejnika dla pomieszczenia 125H. 3.5 Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: 3.5.1 Przedmiar robót, załącznik nr 7 3.5.2 Dokumentacja projektowa, załącznik nr 8 3.5.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik nr 9 3.6 Zakres prac, których wykonawca nie może zlecić podwykonawcą: roboty ogólnobudowlane. 3.7 Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określone w art. 10 ustawy PB. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest udzielić, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały, licząc od dnia odbioru końcowego robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 28 sierpnia 2009 r. godz. 10:00 3. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 3.1w pieniądzu, 3.2w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3w gwarancjach bankowych, 3.4w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego na konto podane w Rozdziale I z adnotacją: Wadium - przetarg P-11/2009. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe zamawiającego. 5.Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 28 sierpnia 2009 r. godz. 10:00 w kasie Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach, adres: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach ul. Sokolska 32 40-086 Katowice Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6.Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty. 8.Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. 9.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.1 i 5.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. 5.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.2., z tymże Zamawiający żąda, aby Wykonawca: 5.2.2.1 Wykona w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości brutto większej lub równej 100.000 zł każda oraz posiadał dokumenty, że te roboty zostały wykonane należycie. 5.2.2.2 Dysponował lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 5.2.5.2.1 1 osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia tj, Kierownika robót, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 5.2.5.2.2 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 5.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.3., z tymże Zamawiający żąda, aby Wykonawca: 5.2.3.1 Posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 150.000 zł. 5.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ. 5.3.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 5.3.3 W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) lub spółkę cywilną, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum lub przedsiębiorca) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt 5.1.1 - 5.1.3 mogą być spełnione łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.1 SIWZ - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 6.1.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.1.6 Oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum/spółkę cywilną, dokument wymieniony w punktach od 6.1.1.1 do 6.1.1.6 musi być złożony przez każdego uczestnika konsorcjum/przedsiębiorcę oddzielnie. Dokument wymieniony w punkcie 6.1.1.6 musi zostać złożony przez każdego uczestnika konsorcjum/przedsiębiorcę oddzielnie w zakresie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 6.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.2 SIWZ - w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 6.1.2.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości brutto większej lub równej 100.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.2.2 Wykaz osób - Załącznik nr 5 do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym: 6.1.2.2.1 1 osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia tj, Kierownik robót, posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 6.1.2.2.2 1 osoba posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 6.1.2.3 Dokumenty (zaświadczenia) stwierdzające, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt 6.1.2.2. posiadają wymagane uprawnienia tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z danej Izby wraz z dowodem dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 6.1.2.4 Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.2.2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.1.2.5 Oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 SIWZ - w celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 6.1.3.1 Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości nie mniejszej niż 150.000 zł. 6.1.3.1.1 Jeżeli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełnienia warunku, zostanie przeliczona według kursu średniego NBP, obowiązującego na dzień składania ofert. 6.1.3.2 Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2 Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.2.1 Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną w oparciu o załączony przedmiar robót wraz z dodatkowymi pozycjami, o których mowa w projekcie oraz w opisie przedmiotu zamówienia pozwalający na ocenę zgodności oferowanych robót z wymaganiami SIWZ i jej załączników oraz na ocenę Zamawiającego czy za proponowaną cenę ryczałtową Wykonawca będzie mógł wykonać zamówienie. Dokument musi być złożony w formie oryginału. Z uwagi na sposób obliczenia ceny - wynagrodzenie ryczałtowe braki, błędy lub różnice kwotowe pomiędzy sumą kosztorysu a ceną ryczałtową nie będą brane pod uwagę. 6.3 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 6.4 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6.5 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6.6 Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 6.6.1 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6.6.2 W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 6.7 Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.7.1 Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-wschod.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Oddział Gospodarczy ul. Lompy 14 40-040 Katowice pokój nr 04,05.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Oddział Gospodarczy ul. Lompy 14 40-040 Katowice pokój nr 05.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.