eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › zakup (dostawy) paliw silnikowych (oleju napędowego, benzyny bezołowiowej 95 oraz gazu LPG) do samochodów i sprzętu zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Pasłęk: zakup (dostawy) paliw silnikowych (oleju napędowego, benzyny bezołowiowej 95 oraz gazu LPG) do samochodów i sprzętu zamawiającego
Numer ogłoszenia: 12958 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku , ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-elblag.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawy) paliw silnikowych (oleju napędowego, benzyny bezołowiowej 95 oraz gazu LPG) do samochodów i sprzętu zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup (dostawa) paliw silnikowych: oleju napędowego ON w ilości 40 000 litrów, benzyny bezołowiowej 95 w ilości 6 000 litrów, gazu LPG w ilości 10 000 litrów, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych, nie przekraczających jednorazowo 250 dm3. 2. Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441), dla: - Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, - Oleju napędowego ON - w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, - Gazu (LPG) - w załączniku wymagania jakościowe dla gazu skroplonego (LPG) , rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2006r. Nr 251, poz. 1851). 3. Każdorazowe tankowanie (wydanie) paliwa będzie potwierdzane przez sprzedawcę Wykonawcy pieczątką i wpisem do karty drogowej pojazdu lub wpisem do raportu dziennego pracy sprzętu tankowanego pojazdu lub sprzętu. Zamawiający (uprawnieni pracownicy) zakup paliwa od Wykonawcy potwierdzają podpisem w prowadzonym przez Wykonawcę wykazie pobranego paliwa (wzór ewidencji sprzedanego paliwa stanowi załącznik do umowy). 4. Stacje paliw (min. 1 stacja) muszą być czynne w godzinach od 6:00 do 18:00 lub dłużej oraz znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, tj. miasta Pasłęk. 5. Wykonawca zobowiązuje się tankować na stacjach paliw będących w jego dyspozycji tylko samochody i sprzęt Zamawiającego wymieniony w wykazie przekazanym Wykonawcy (załącznik do umowy) i posiadający wystawioną przez niego kartę drogową lub raport dzienny pracy sprzętu. 6. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie. 7. Zamawiający, stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamawianych paliw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.00 - Paliwo diesla 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, określone w rozdziale VI niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej opisane warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca dołączy do wypełnionego i podpisanego formularza oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) aktualną koncesję na sprzedaż paliw wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki,. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w odpisie z rejestru bądź zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy. 6. Informacja dotycząca oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów występujących wspólnie. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. 4) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6 14-400 Pasłęk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk - w pokoju 7-10 sekretariatu (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.