Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Tychy: Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego oraz Prognozy oddziaływania na środowisko do projektu studium oraz Prognoz oddziaływania na środowisko i Prognoz skutków finansowych do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 129584 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego oraz Prognozy oddziaływania na środowisko do projektu studium oraz Prognoz oddziaływania na środowisko i Prognoz skutków finansowych do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego oraz Prognozy oddziaływania na środowisko do projektu studium oraz Prognoz oddziaływania na środowisko i Prognoz skutków finansowych do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Zamówienie podzielone jest na 17 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wszystkich zadań stanowi załącznik nr 6 SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1: - wymagane jest wykonanie minimum 1 opracowania ekofizjograficznego o wartości minimum 5 000,00 zł brutto - wymagane jest wykonanie minimum 2 prognoz oddziaływania na środowisko do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda Zadanie nr 2: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 2 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 3: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 2 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 4: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 2 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 5: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 3 500,00 zł brutto każda. Zadanie nr 6: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 2 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 7: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 2 500,00 zł brutto każda. Zadanie nr 8: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 1 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 9: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz oddziaływania na środowisko do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 1 500,00 zł brutto każda. Zadanie nr 10: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 5 000,00 zł. brutto każda Zadanie nr 11: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 3 000,00 zł. brutto każda Zadanie nr 12: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 3 500,00 zł. brutto każda Zadanie nr 13: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 5 000,00 zł. brutto każda Zadanie nr 14: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 4 000,00 zł. brutto każda Zadanie nr 15: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 3 000,00 zł. brutto każda Zadanie nr 16: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 1 500,00 zł. brutto każda Zadanie nr 17: - wymagane jest wykonanie minimum 3 prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości minimum 3 000,00 zł. brutto każda Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, usługi wskazane w wykazach usług nie mogą się powtarzać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy Zadania nr 10 - Zadania nr 17 - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego - według załącznika nr 4 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, tj. - Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku VAT w okresie obowiązywania umowy, mających wpływ na zaoferowane przez Wykonawcę ceny - ceny za wykonanie poszczególnej Prognozy zostaną zmienione odpowiednio do zmian stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808 w cenie 30 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Zadanie nr 1: nie później niż 6 tygodni od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego. Przekazanie materiałów do przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2014 r. Zadanie nr 2 - Zadanie nr 17 - nie później niż 3 tygodnie od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego. Przekazanie materiałów do przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2014 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Katowickiej 277/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Budowa kanalizacji na terenie miasta Tychy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne z Oczyszczalni ścieków Tychy-Urbanowice
- Dostawa akcesoriów endoskopowych oraz protez samorozprężalnych przewodu pokarmowego
- Remont korytarza I piętra i klatki schodowej w biurowcu przy ul. Budowlanych 59 w Tychach.
- Modernizacja wentylacji szatni na I piętrze w strefie rekreacyjnej w Wodnym Parku Tychy - etap I
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy - umowa ramowa
- Opracowanie koncepcji inwestycyjnej zadania "Rozwój zielonej energii w Gminie Jedlicze" w ramach EUCF.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- "Usługa opracowanie dokumentacji projektowych dla WSOZ w Bydgoszczy-2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.