Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Koszalin: dostawa produktów mleczarskich do COS SG Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, do kontaktów: mjr Maciej Pawłowski, tel: 094 3444161, fax.: 094 3455374, ul. J. Piłsudskiego 92, 75-902 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3452415, 3444062, fax 094 3455374, e-mail: zamowienia@cos.sg.gov.pl, www.cos.sg.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów mleczarskich do COS SG. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie produktów mleczarskich, tj. mleko, śmietana, masło, jogurt, kefir, twaróg, sery twarde, topione, pleśniowe, twarogowe. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie. Kod NUTS: PL442. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.53.00.00 - Masło Kod CPV wg słownika 2008: 15.53.00.00 - Masło Oryginalny kod CPV: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy Oryginalny kod CPV: 15.54.31.00 - Ser z przerostami pleśni Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.31.00 - Ser z przerostami pleśni 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wielkość zamówienia powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 7 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z postanowieniami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Aby uczestniczyć w niniejszym postępowaniu Wykonawca musi spełnić łącznie wszystkie niżej wymienione warunki, są to: 1) winien prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3) winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie niniejszego zamówienia; 4) nie może podlegać wykluczeniu z niniejszego postępowania z powodów określonych w art 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administarcyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: gdy uczestnikiem postępowania jest spółka przewidziana w art 860 kc lub jedna ze spółek osobowych określona przepisami kodeksu spółek handlowych, każdy ze wspólników takiej spółki zobowiązany jest do przedstawienia ww. zaświadczeń. 4) aktualne zaswiadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1), pkt 3) i pkt 4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), pkt 2), pkt 3) i pkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administarcyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wykonawca winien wykazać minimalną zdolność kredytową na kwotę 50 000,00 zł lub potwierdzić wysokość środków co najmniej w tej wysokości. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw - co najmniej jedna dostawa objęta przedmiotem zamówienia wykonana w przeciągu 12 miesięcy o wartości min. 100 000, 00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: sprawa nr 9/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: brak ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.05.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, biuro przepustek, sala odpraw.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Następne ogłoszenie ukazać się może za ok. 12 miesięcy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.03.2006.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla "Kretomino" w Koszalinie
- Remont budynku biurowo-sztabowego nr 17 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym przy ul. 4 Marca w Koszalinie.
- Budowa systemu detekcji i gaszenia rozdrabniacza do produkcji paliwa RDF w Hali nr 2 oraz maszyny rozrywającej worki w Hali nr 3 na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego na ulicach miasta Koszalina
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w Koszalinie na rok 2024
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.