eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Żary: Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 129572 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o. , Marszów 50a, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. +48 68 479 46 26, faks +48 68 479 46 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego zgodnie ze specyfikacją techniczną - załącznik nr 6 do SIWZ oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostki organizacyjnej przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy dystrybucyjnej. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od momentu podpisania umowy z Wykonawcą (planowane rozpoczęcie od 01.08.2015 r.) do 31.12.2015 roku wynosi 1250 MWh. O terminie rozpoczęcia dostawy Wykonawca zostanie poinformowany przed rozpoczęciem. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamówionej energii elektrycznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. Wadium winno być wniesione w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie powinno być złożone przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. W celu potwierdzenia posiadania doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są wykazać się wykonaniem głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostarczeniu co najmniej jednego zamówienia na sprzedaż energii elektrycznej na kwotę 300 000,00 brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - IDW oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu wykaz musi być złożony przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a dla spełnienia warunku wystarczy udowodnienie posiadania wiedzy i doświadczenia przez jednego z wykonawców występujących wspólnie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - IDW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - IDW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: milion złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia posiadania doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są wykazać się wykonaniem głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostarczeniu co najmniej jednego zamówienia na sprzedaż energii elektrycznej na kwotę 300 000,00 brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - IDW oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu wykaz musi być złożony przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a dla spełnienia warunku wystarczy udowodnienie posiadania wiedzy i doświadczenia przez jednego z wykonawców występujących wspólnie).;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - IDW, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, c) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ-IDW, IDW. d) dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku wniesienia wadium w innej formie poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie dopuszczonej przez Zamawiającego, a oryginał wadium dołączyć do koperty/opakowania zawierającego ofertę zgodnie z 6.5 IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej (z zastrzeżeniem pkt. 16.6 IDW) i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami u.p.z.p. ze szczególnym uwzględnieniem art. 144 ust. 1 u.p.z.p. w przypadku wystąpienia warunków, o których mowa w pkt. 16.5. Zamawiający zgodnie z art. 144 u.p.z.p. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1)zmiany terminu wykonania z powodu zmiany prawa Rzeczypospolitej Polskiej wprowadzonego przez władzę ustawodawczą lub wykonawczą. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy; 2)zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia awarii środowiskowej. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy; 3)zmiany terminu wykonania (rozpoczęcia) w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy; 4)zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego). Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu oraz nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy; 5)zmiany danych teleadresowych. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu oraz nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy; 6)wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu oraz nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy; 7)zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym (zmiana nie wpłynie na termin wykonania zamówienia) 8)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację niniejszego zamówienia. Zmiana ta wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy, jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym o których mowa w pkt 7); 9)zmiana osób występujących w imieniu Zamawiającego oraz osoby reprezentującej Wykonawcę nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, a możliwa będzie jedynie w przypadku pisemnego zawiadomienia Strony o propozycjach zmian i uzyskaniu pisemnej zgody na ich wprowadzenie. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu oraz nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy. 10)terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2015 r., Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie pisemną propozycję zmian spełniająca wymogi określone w pkt. 16.5 IDW wraz z tą propozycją przedłoży: a)opis proponowanych zmian Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany lub w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian W przypadku upływu terminu podanego w pkt. 16.8 i nie uzyskania jednej z odpowiedzi opisanych w pkt. 16.8 IDW, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia pkt. 16.8-16.9IDW. W przypadku przyjęcia propozycji zmian stają się one obowiązujące i wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem (z zastrzeżeniem zapisów pkt. 16.6)IDW.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. Marszów 50A, 68-200 Żary, www.marszow.pl, e-mail as@marszow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o., Marszów 50A, 68-200 Żary Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.