eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania Przebudowa drogi powiatowej 5025S w powiecie rybnickim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Rybnik: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania : Przebudowa drogi powiatowej 5025S w powiecie rybnickim
Numer ogłoszenia: 129558 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania : Przebudowa drogi powiatowej 5025S w powiecie rybnickim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ; Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. Przebudowa drogi powiatowej 5025S w powiecie rybnickim Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej na przebudowę odcinka drogi powiatowej 5025S w powiecie rybnickim , obejmującą zakres : Zakres robót obejmuje : 1) Budowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową poprzez : a) Zdjęcie warstwy humusu - ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu) o grub. 15 cm z darnią z przewozem taczkami - 77 m2 b) Rozbiórka elementów dróg - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych głęb. 5 cm - 531 m - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie - 192 m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm ręcznie - 26 m2 - rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 241 m - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - 23,6 m3 c) Wykonanie wykopów - roboty ziemne z przewozem taczkami - 62,2m3 - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 - 88,3m3 - plantowanie skarp i dna wykopów - 154 m2 d) Wykonanie nasypów - wykonanie stopni na skarpach nasypów o szer. do 5 m - 76,6 m2 - ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV dostarczonego samochodami jako nadmiar ziemi pod kolektor - 94,5 m3 - zagęszczanie nasypów zagęszczarkami - 94,5 m3 - plantowanie skarp i korony nasypów - 636 m2 e) Kanalizacja deszczowa - wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5m i głęb. do 1,5 m o ścianach pionowych - 32,4 m3 - wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5m i głęb. do 3,0m o ścianach pionowych (ręcznie) - 370,2 m3 - wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 - 370,2 m3 - ażurowe umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi - 1358,4 m2 - ażurowe umocnienie ścian wykopów za każdy dalszy rozpoczęty metr - 251,9 m2 - podłoża pod kanały z materiałów sypkich grub. 15 cm - 54,1 m3 - kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śred. zew. 200 mm - 22 m - kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śred. zew. 315 mm - 308 m - kanały z rur betonowych i żelbetowych łączonych na uszczelkę gumową o średnicy 600 mm - 6 m - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śred. 500 mm z osadnikiem - 11 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm w gotowym wykopie głęb. 3m - 9 stud. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w gotowym wykopie głęb. 3m - 1 stud. - obudowy wylotów kolektorów o średnicy 60 cm z betonu wraz z budową kaskady dwustopniowej - 4 szt. - obsypanie kanałów PCV piaskiem w wykopach liniowych o ścianach pionowych głęb. do 3 m - 269 m3 - zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głęb. do 1,5 m - 12,5 m3 - zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głęb. do 3,0 m - 381,3m3 - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. Łyżki 0,15 m3 w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 380 m3 f) Remont podbudowy tłuczniowej - remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej grub. 20 cm z ręcznym zagęszczeniem - 13,2 m2 g) Nawierzchnia z betonu asfaltowego - ręczne oczyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej - 179,3 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 179,3 m2 - nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej grysowo żwirowej w-wa wiążąca - 17,6 m2 - nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej w-wa ścieralna - 179,3 m2 h) Umocnienie powierzchni skarp i rowów - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości w-wy humusu 5 cm - 790 m2 i) Krawężniki - ława pod krawężniki betonowa z oporem - 30,25 m3 - krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo - piaskowej - 504 m j) Chodniki - koryto głęb. 19 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na chodnikach - 757,6m2 - koryto głęb. 26 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na wjazdach - 53,6 m2 - podbudowa pod chodnik z tłucznia kamiennego w-wa dolna grub. 10 cm - 625,3m2 - podbudowa pod chodnik z tłucznia kamiennego w-wa dolna grub. 15 cm - 44,1 m2 - chodniki z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej - 625,3 m2 - wjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 44,1 m2 - obrzeża betonowe o wym. 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 460 m k) Wjazdy i wyjazdy - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. do 10 cm - 5 m3 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno asfaltową ręcznie ( dostosowanie niwelety wjazdu bitumicznego do chodnika) - 0,4 Mg l) Ściek przykrawężnikowy - ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach (szer. 20 cm) - 65 m m) Zjazdy na drogi boczne - koryta głęb. 28 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na drogach bocznych - 82 m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. Łyżki 0,15 m3 w gruncie Kat I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach - 23 m3 - podbudowa z tłucznia kamiennego- w-wa dolna o grub. 20 cm - 82 m2 - ręczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej - 82 m2 - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 82 m2 - nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca grub. 4 cm - 82 m2 - nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa ścieralna grub. 4 cm - 82 m2 2) Remont nawierzchni jezdni poprzez : a) Jezdnia - miejscowe frezowanie nawierzchni jezdni o grub. 5 cm z odwozem destruktu na odl. 20 km - 1493 m2 - ręczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej - 1493 m2 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 9172 m2 - skropienie międzywarstwowe asfaltem nawierzchni drogowych - 10665m2 - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno asfaltową - 1039ton - nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych grysowych ST. I o grub. 5 cm - 10665 m2 - wyrównanie i utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o grub. do 10 cm -198 m3 b) Zjazdy na drogi boczne i do gospodarstw - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - 68 m - ława pod krawężniki betonowa z oporem - 4,08 m3 - krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo - piaskowej - 68 m - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 44 m2 - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm - 44 m2 - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych grub. 15 cm - 15 m2 - nawierzchnie z płyt drogowych betonowych sześciokątnych - 15 m2 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - 8,4m2 Szczegóły dotyczące zakresu obowiązków inspektora nadzoru określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej : 1 usługę polegającą na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego przy budowie, rozbudowie , przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą inżynieryjną - o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto. ( wartość dotyczy budowy ,rozbudowy , przebudowy lub remontu drogi).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego odpowiedzialną za nadzorowanie robót budowlanych , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dopuszczenie zmian postanowień umowy wyłącznie z niżej wymienionych przyczyn : Zmiana terminu wykonania realizacji umowy wyłącznie w przypadku zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane objęte nadzorem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49, pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Rybniku , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VII Transport , Działanie 7.1 Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.