Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Łódź: Dostawy ustnikówjednorazowych
Numer ogłoszenia: 129556 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Maszyny do pisania
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ustnikówjednorazowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ustników jednorazowych będące elementem wymiennym do urządzeń typu: - Alkometr A 2.O, - Alkometr A 2.0 / 04, - Alkomat Siemens, - Alcosensor IV, - DRAGER 7410 i 7410+, według ilości wskazanych w załącznikach nr 2.1. - 2.3. do SIWZ tj. Formularzu cenowym oraz wymagań jakościowych i użytkowych wskazanych w punkcie 3.1 niniejszej SIWZ. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. ustniki muszą być ściśle dopasowane do urządzeń wskazanych w punkcie 4 niniejszej SIWZ oraz musi być zapewniona szczelność pomiędzy ustnikiem a urządzeniem, b. ustniki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego, c. wewnątrz ustnika musi znajdować się widoczny zawór z tworzywa sztucznego, dzięki któremu nie ma możliwości fałszowania pomiarów przez zasysania powietrza. 2. Ustniki będące przedmiotem dostawy muszą być pakowane w pojedyncze indywidualne torebki foliowe, które należy umieścić w workach foliowych zawierających po 250 sztuk. Pojedyncze indywidualne torebki, worki foliowe i opakowania zbiorcze muszą zawierać zamieszczone w sposób trwały, w języku polskim następujące informacje: rodzaj ustników, ilość, nazwę producenta, numer atestu dopuszczającego ustniki do użytku, nazwę instytucji wydającej atest. 3. Opakowania (pojedyncze indywidualne torebki, worki foliowe i kartony zbiorcze) muszą zabezpieczyć zawarte w nich ustniki przed uszkodzeniami mogącymi wystąpić w trakcie transportu oraz magazynowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg następującego podziału: ZADANIE NR 1 Jednorazowe ustniki będące elementem wymiennym do urządzeń typu: - Alkometr A 2.O - Alkometr A 2.0 / 04 - Alkomat Siemens ZADANIE NR 2 Jednorazowe ustniki będące elementem wymiennym do urządzeń typu Alcosensor IV. ZADANIE NR 3 Jednorazowe ustniki będące elementem wymiennym do urządzeń typu: - DRAGER 7410 i 7410+, - DRAGER ALCOTEST 9510..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki (ustnika) w ilości 1 sztuki do każdego z zadania osobno. Ustnik musi spełniać wymagania opisane w pkt 3 SIWZ i pasować do następujących urządzeń: - dla zadania nr 1 do urządzeń typu: - Alkometr A 2.O - Alkometr A 2.0 / 04 - Alkomat Siemens - dla zadania nr 2 do urządzeń typu Alcosensor IV - dla zadania nr 3 do urządzeń typu: - DRAGER 7410 i 7410+, - DRAGER ALCOTEST 9510 Załączona do oferty próbka musi być identyczna z oferowanym ustnikiem. Zamawiający wymaga, aby załączona do oferty próbka zapakowana była w pojedynczą indywidualną torebkę foliową, zawierającą zamieszczoną w sposób trwały informację o rodzaju zawartego ustnika, nazwie producenta, numerze atestu dopuszczającego ustnik do użytku, nazwie instytucji wydającej atest, wskazania zadania, którego dotyczy. Zamawiający sprawdzi czy: a. ustnik jest ściśle dopasowany do urządzenia i czy jest zapewniona szczelność pomiędzy ustnikiem a urządzeniem, b. ustnik jest wykonany z tworzywa sztucznego, c. wewnątrz ustnika znajduje się widoczny zawór z tworzywa sztucznego, dzięki któremu nie ma możliwości fałszowania pomiarów przez zasysania powietrza. Przedstawione przez Wykonawców próbki zostaną zużyte przez Zamawiającego i nie będą zwracane Wykonawcom. Wykonawca nie ma prawa żądać od Zamawiającego wynagrodzenia za zużyte próbki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin dostawy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowe warunki zmiany umowy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- wzór umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów hydraulicznych
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa worków do segregacji odpadów dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.