eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Roboty konserwacyjno - malarskie ścian wewnętrznych z naprawą tynków budynku nr 4 w Łodzi , Konserwacja pokrycia dachowego w budynku nr 2 w Łodzi , Remont budynku nr 13 w Kutnie , Remont budynku nr 16 w Kutnie , Remont budynków nr 5, 20, 21 w Zgierzu , Remont budynku nr 1 w Gałkówku , Remont budynku nr 25 w Gałkówku , Roboty konserwacyjne malarskie ścian zewnętrznych z naprawą tynków wraz z malowaniem budynków nr 19, 20, 25, 32 w Gałkówku - numer sprawy 49/ZP/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Zgierz: Roboty konserwacyjno - malarskie ścian wewnętrznych z naprawą tynków budynku nr 4 w Łodzi , Konserwacja pokrycia dachowego w budynku nr 2 w Łodzi , Remont budynku nr 13 w Kutnie , Remont budynku nr 16 w Kutnie , Remont budynków nr 5, 20, 21 w Zgierzu , Remont budynku nr 1 w Gałkówku , Remont budynku nr 25 w Gałkówku , Roboty konserwacyjne malarskie ścian zewnętrznych z naprawą tynków wraz z malowaniem budynków nr 19, 20, 25, 32 w Gałkówku - numer sprawy 49/ZP/16
Numer ogłoszenia: 129550 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjno - malarskie ścian wewnętrznych z naprawą tynków budynku nr 4 w Łodzi , Konserwacja pokrycia dachowego w budynku nr 2 w Łodzi , Remont budynku nr 13 w Kutnie , Remont budynku nr 16 w Kutnie , Remont budynków nr 5, 20, 21 w Zgierzu , Remont budynku nr 1 w Gałkówku , Remont budynku nr 25 w Gałkówku , Roboty konserwacyjne malarskie ścian zewnętrznych z naprawą tynków wraz z malowaniem budynków nr 19, 20, 25, 32 w Gałkówku - numer sprawy 49/ZP/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 49/ZP/16) są roboty budowlane ; Zadanie nr 1 - Roboty konserwacyjno- malarskie ścian wewnętrznych z naprawą tynków budynku nr 4 w Łodzi Zadanie nr 2 - Konserwacja pokrycia dachowego budynku nr 2 w Łodzi Zadanie nr 3 - Remont budynku nr 13 w Kutnie Zadanie nr 4 - Remont budynku nr 16 w Kutnie Zadanie nr 5 - Remont budynków nr 5, 20, 21 w Zgierzu Zadanie nr 6 - Remont budynku nr 1 w Gałkówku Zadanie nr 7 - Remont budynku nr 25 w Gałkówku Zadanie nr 8 - Roboty konserwacyjne malarskie ścian zewnętrznych z naprawą tynków wraz z malowaniem budynków nr 19, 20, 25, 32 w Gałkówku 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 1 załącznik nr 9 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 2 załącznik nr 10 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 3 załącznik nr 11 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 4 załącznik nr 12 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 5 załącznik nr 13 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 6 załącznik nr 14 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 7 załącznik nr 15 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 8 załącznik nr 16 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektów ; Zadanie nr 1 budynek nr 4 w Łodzi ul. Źródłowa 52 , 91-735 Łódź Zadanie nr 2 budynek nr 2 w Łodzi WCKMed ul. 1-go Maja 90 , 90-767 Łódź Zadanie nr 3 budynek nr 13 w Kutnie JW nr 4228 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1, 99-300 Skład Kutno Zadanie nr 4 budynek nr 16 w Kutnie JW nr 4228 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1, 99-300 Skład Kutno Zadanie nr 5 budynki nr 5,20,21 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95 - 100 Zgierz Zadanie nr 6 budynek nr 1 w Gałkówku JW nr 4228 Skład Gałkówek ul. Łódzka 26 , 95-041 Gałkówek gm. Koluszki Zadanie nr 7 budynek nr 25 w Gałkówku JW nr 4228 Skład Gałkówek ul. Łódzka 26 , 95-041 Gałkówek gm. Koluszki Zadanie nr 8 budynki nr 19,20,25,32 w Gałkówku JW nr 4228 Skład Gałkówek ul. Łódzka 26 , 95-041 Gałkówek gm. Koluszki Wykonawca będzie wykonywał roboty w dni robocze w godzinach 7:00-17:00 . Dopuszcza się, w wyjątkowych okolicznościach wynikających z np.: z technologii wykonawstwa, możliwość wydłużenia czasu pracy. Wydłużenie czasu pracy należy uzgodnić z 48 godzinnym wyprzedzeniem.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.23.10-3, 45.26.12.10-9, 45.31.23.11-0, 45.42.11.00-5, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.43.21.00-5, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-7, 45.23.32.06-2, 45.42.11.47-6, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8, 45.42.11.48-3, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : Dla zadania nr 1 - 1.800,00 zł (słownie złotych: tysiąc osiemset ) Dla zadania nr 2 - 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy ) Dla zadania nr 3 - 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy ) Dla zadania nr 4 - 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset ) Dla zadania nr 5 - 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy ) Dla zadania nr 6 - 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy ) Dla zadania nr 7 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset ) Dla zadania nr 8 - 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset ) Razem dla zadań nr 1-8 33.300,00 zł ( słownie złotych : trzydzieści trzy tysiące trzysta ) W przypadku składania oferty na kilka zadań należy wnieść wadium w kwocie równej sumie kwot właściwych dla poszczególnych części zamówienia. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr. 42 poz. 275 ze. zm.) 4.W przypadku wniesienia wadium przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w innej formie niż pieniężna wymaga się, aby z treści dokumentu jednoznacznie wynikało, że gwarancja/poręczenie obejmuje wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Łódź NUMER KONTA : 15 1010 1371 0062 4613 9120 1000 z dopiskiem Wadium na roboty budowlane w postępowaniu przetargowym na zadanie nr ...... numer sprawy 49/ZP/16 6.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w innej dozwolonej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji w oryginale należy załączyć do oferty. 8.Zamawiający zwraca/zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż : Dla zadania nr 1 - 30.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 2 - 135.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 3 - 120.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 4 - 55.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 5 - 170.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 6 - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 7 - 14.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 8 - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane . Dowodami są: a) poświadczenie wystawione przez podmiot na rzecz, którego robota budowlana była wykonywana, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). W przypadku, gdy Zamawiający (31 WOG ) jest podmiotem na rzecz , którego robota budowlana wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku zamówień ciągłych lub okresowych zrealizowana część zamówienia musi potwierdzać spełnianie warunku wymaganego doświadczenia. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów. Ponadto Zamawiający w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy żąda wskazania w wykazie usług w zakresie robót ogólnobudowlanych, których Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie. Ocena zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w odniesieniu do jego rzetelności zostanie dokonana na podstawie przedstawionego w ofercie wykazu. Zamawiający zbada, czy stwierdzone fakty niewykonania lub nienależytego wykonania robót w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, spowodowały naliczenie kar umownych w wysokości nie mniejszej niż 10% wartości umowy. Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań , Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót budowlanych, przy czym wartość każdej z nich nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym : dla zadań nr 1-8 uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . dla zadań nr 2,3,4,6 uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . dla zadania nr 7 uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia. Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami, a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2). w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3. Zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz bud. 3 pok.3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz budynek nr 2, pok. 114 -115 (kancelaria jawna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiajacego:www.31wog.wp.mil.pl Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszych ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Roboty konserwacyjno- malarskie ścian wewnętrznych z naprawą tynków budynku nr 4 w Łodzi ul. Źródłowa 52 , 91-735 Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 1 załącznik nr 9 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Konserwacja pokrycia dachowego budynku nr 2 w Łodzi WCKMed ul. 1-go Maja 90 , 90-767 Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 2 załącznik nr 10 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.23.10-3, 45.26.30.00-5, 45.41.10.00-4, 45.26.26.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont budynku nr 13 w Kutnie JW nr 4228 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1, 99-300 Skład Kutno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 3 załącznik nr 11 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.31.23.11-0, 45.42.11.00-5, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont budynku nr 16 w Kutnie JW nr 4228 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1, 99-300 Skład Kutno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 4 załącznik nr 12 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Remont budynków nr 5, 20, 21 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95 - 100 Zgierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 5 załącznik nr 13 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.00-5, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0, 45.43.00.00-7, 45.42.21.00-8, 45.23.32.06-2, 45.42.11.47-6, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8, 45.42.11.48-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Remont budynku nr 1 w Gałkówku JW nr 4228 Skład Gałkówek ul. Łódzka 26 , 95-041 Gałkówek gm. Koluszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 6 załącznik nr 14 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.00.00-7, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Remont budynku nr 25 w Gałkówku JW nr 4228 Skład Gałkówek ul. Łódzka 26 , 95-041 Gałkówek gm. Koluszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 7 załącznik nr 15 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Roboty konserwacyjne malarskie ścian zewnętrznych z naprawą tynków wraz z malowaniem budynków nr 19, 20, 25, 32 w Gałkówku JW nr 4228 Skład Gałkówek ul. Łódzka 26 , 95-041 Gałkówek gm. Koluszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 8 załącznik nr 16 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.26.30.00-5, 45.26.26.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.