eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Remonty bieżące pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Żywieckiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Żywiec: Remonty bieżące pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Żywieckiego.
Numer ogłoszenia: 129510 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax 033 8614623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Żywieckiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących pasa drogowego dróg wojewódzkich. Roboty remontowe obejmują zakres wynikający z przedmiaru robót tj: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - krawężniki, obrzeża, - chodniki, wjazdy, - podbudowy, - nawierzchnia, - urządzenia odwadniające, - roboty naprawczo-konserwacyjne, - konstrukcje betonowe i żelbetowe, - elementy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Przedmiarem robót, stanowiącym załącznik Nr 2 do Specyfikacji oraz ze Specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki Nr 8 do Specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: -.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) dysponują: a) co najmniej 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (drogowymi), będącym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, b) co najmniej 1 pracownikiem (który wykonywać będzie przedmiot zamówienia) posiadającym aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784). c) co najmniej 1 pracownikiem - brygadzistą, d) co najmniej 5 pracownikami fizycznymi, którzy wykonywać będą przedmiot zamówienia; 4) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali remont bieżący pasa drogowego w zakresie odpowiadającym opisowi podanemu w punkcie II ppkt 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. PLN każdej z robót. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli robota budowlana, którą Wykonawca wykazał w wykazie, polegała na realizacji co najmniej części zakresu robót wymienionego w punkcie II ppkt 1 niniejszej specyfikacji (nie wymaga się wykonania całego zakresu robót, w ramach jednej umowy, wymienionego w punkcie II ppkt 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 5) dysponują co najmniej następującym sprzętem: a) koparko - ładowarka - minimum 1 szt. b) samochód ciężarowy samowyładowczy - minimum 1 szt. posiadające aktualne ubezpieczenie OC oraz aktualne badania techniczne c) walec chodnikowy - minimum 1 szt. d) zagęszczarka płytowa - minimum 2 szt. e) piła do cięcia asfaltu - minimum 1 szt. 6) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 tys. PLN; 7) udzielą zamawiającemu rękojmi na wykonany przedmiot zadania: - krawężniki, obrzeża - 3 lata - chodniki, wjazdy - 3 lata - podbudowy - 3 lata - nawierzchnia - 3 lata - urządzenia odwadniające - 3 lata - roboty naprawczo-konserwacyjne- 12 miesięcy - konstrukcje betonowe i żelbetowe- 3 lata - elementy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych- 3 lata Okres udzielonej rękojmi liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 robotę budowlaną), których przedmiotem był remont bieżący pasa drogowego w zakresie odpowiadającym opisowi podanemu w rozdz. II pkt 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wartość każdej z robót wynosiła co najmniej 100 tys. PLN, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (w ramach wypełnienia załącznika Nr 5 do Specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Robota budowlana, którą Wykonawca wykazał w wykazie, musi polegać na realizacji co najmniej części zakresu robót wymienionego w punkcie II ppkt 1 niniejszej specyfikacji (nie wymaga się wykonania całego zakresu robót (w ramach jednej umowy) wymienionego w punkcie II pakt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. Nr 6 do Specyfikacji), 3) potwierdzających, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (drogowe) 4) zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności. 5) potwierdzających, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania ruchem o których mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 3 do Specyfikacji), 3) wykaz sprzętu, jakim dysponuje wykonawca (załącznik nr 4 do Specyfikacji), 4) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 7 do Specyfikacji), 5) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6) sporządzony - w oparciu o przedmiar robót - kosztorys ofertowy jednostkowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju i Strategii Starostwa Powiatowego w Żywcu, ul. Leśnianka 102, II piętro pok. nr 24. Wraz ze złożeniem wniosku o wydanie Specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowód wpłaty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu, ul. Krasińskiego 13, Biuro Podawcze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.