eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Rozbudowa budynku administracyjnego, przy ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1 w Hrubieszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Hrubieszów: Rozbudowa budynku administracyjnego, przy ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1 w Hrubieszowie
Numer ogłoszenia: 129470 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hrubieszowski , ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6965069, faks 084 6963856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku administracyjnego, przy ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1 w Hrubieszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynku administracyjnego, przy ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1 w Hrubieszowie przewiduje się wykonanie nowej części budynku administracyjnego, nie podpiwniczonego, z nieużytkowym poddaszem strychem zlokalizowanego w północnej części istniejącego budynku administracyjnego jako jego przedłużenie. Połączenie budynków zaprojektowano z istniejącego pomieszczenia biurowego na parterze. Zasilanie energia elektryczną z istniejącej instalacji budynku istniejącego. Wodociąg i ogrzewanie budynku zaprojektowano jako rozwinięcie istniejących instalacji wodociągowej i c.o. budynku, odprowadzanie ścieków do istniejącego przyłącza kanalizacyjnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysy ofertowe (ślepe)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 zpóźn. zm.) 3. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, ti. do dnia 21.05.2009 r. do godz. 10.00. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34 22-500 Hrubieszów BPS o/Zamość, Filia Hrubieszów Nr 46 1930 1754 2010 4501 6929 0007 6. Wadium wnoszone w formie jak w pkt 2 lit. b - e należy w formie oryginału dołączyć do oferty /stanowi część oferty/ 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.5 W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczególne. Potencjał ekonomiczno-finansowy - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że: 2.1 jest wpisany do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2.2 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne 2.3 nie jest karany za przestępstwa wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp; 2.4 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Polisa lub dokument potwierdzający ubezpieczenie winny obejmować cały okres realizacji inwestycji. Jeżeli przełożona przez Wykonawcę w/w polisa lub inny dokument ubezpieczający będzie wystawiony na niepełny okres trwania inwestycji (umowy), Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowo oświadczenie, iż będzie zawierał kolejne umowy ubezpieczeniowe na warunkach zgodnych z opisanymi w niniejszym punkcie, które obejmą cały okres realizacji inwestycji (umowy); 2.5 W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt. 2.1 - 2.3 musi spełnić każdy z Wykonawców. Warunek opisany w pkt. 2.4 muszą spełnić uczestnicy Konsorcjum łącznie, tak aby suma kwot ubezpieczeń posiadanych przez uczestników Konsorcjum wynosiła nie mniej niż 100 000,00 zł. 3. Doświadczenie - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przez dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i złożoności i wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda robota. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. Potencjał osobowy - Wykonawca musi dysponować lub na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.1 Wykonawca musi przedstawić kandydata na stanowisko: kierownik budowy - 1 osoba - 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy o podobnym charakterze i złożoności. Wykonawca udokumentuje spełnianie warunku doświadczenia zawodowego na odpowiednim stanowisku poprzez zamieszczenie opisu robót i wskazanie okresu kierowania robotami w rubryce /doświadczenie zawodowe/ Załącznika Nr 4 do SIWZ. Kandydat na kierownika musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i być czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.2 Poza osobą wskazaną jako kandydat na kierownika budowy Wykonawca musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia minimum 10 osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki opisane w pkt. 4.1.- 4.2. 5. Ocena spełniania warunków określonych w niniejszym rozdziale dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie, Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia (może być kopia) - potwierdzający, że Wykonawca lub uczestnicy Konsorcjum wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł zgodnie z pkt. 2.4 rozdziału VI SIWZ 7. Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ /doświadczenie Wykonawcy/ z podaniem nazwy podmiotu zlecającego roboty, miejsca wykonywania, przedmiotu, wartości i daty zakończenia robót. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3 rozdziału VI. SIWZ Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz wskazujący kandydata na stanowisko kierownika budowy na formularzu zgodnym w treścią załącznika Nr 4 do SIWZ /potencjał kadrowy/. Do wykazu powinna być dołączona kopia odpowiednich uprawnień budowlanych i aktualny dokument potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku zamieszczenia w wykazie osoby, którą Wykonawca będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia do wykazu należy dołączyć również to zobowiązanie. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 10 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Oświadczenie należy złożyć na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do SIWZ /potencjał kadrowy/ W przypadku, gdy oświadczenie dotyczy osób, którymi Wykonawca będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy dołączyć również to zobowiązanie. 9. Wykaz Podwykonawców (w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców) którzy będą wykonywać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ /Podwykonawcy/ Informacja ta musi zawierać nazwy, adresy tych podmiotów a także zakres czynności jakie mają im zostać powierzone. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporzą?dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1-6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, dokumenty wymienione w pkt. 7-9 mogą zostać złożone wspólnie. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34 22-500 Hrubieszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w pokoju Nr 20 - Sekretariat Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34 w Hrubieszowie lub pocztą na adres Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.