eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Wrocław: Dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS
Numer ogłoszenia: 129435 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS. Zamówienie podzielono na 2 odrębne przedmioty zamówienia. Przedmiot zamówienia nr 1: 1. Kserokopiarka czarno - biała - ilość 1 szt. 2. Kserokopiarka kolorowa - ilość 1 szt. Kserokopiarki mają być dostarczone i zainstalowane z pełnymi tonerami (wykluczone tonery startowe), wraz z jednym dodatkowym pełnym tonerem dla kopiarki czarno-białej i dodatkowym kompletem pełnych tonerów dla kopiarki kolorowej. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 6 do SIWZ Przedmiot zamówienia nr 2: 1. Zasilacz awaryjny UPS - ilość 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis (parametry techniczne) zamawianego sprzętu opisano w załącznikach nr 6, 7 do SIWZ. Dostarczany sprzęt winien posiadać parametry nie gorsze niż podane w wymienionych załącznikach nr 6, 7 do SIWZ dla danego przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru Formularza Ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla przedmiotu 1 - Wykonawca dołączy do oferty: a) deklarację zgodności z UE, b) certyfikat w zakresie zarządzania jakością ISO 9001:2008, c) oświadczenie Wykonawcy, że na zaoferowane urządzenia udziela 36 miesięcznej gwarancji - wg załącznika nr 5, d) oświadczenie Wykonawcy, że wraz z dostawą urządzeń zostaną dostarczone instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę - wg załącznika nr 5, e) oświadczenie Wykonawcy, że serwis dla kserokopiarek oraz zasilacza awaryjnego UPS będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - wg załącznika nr 5, f) oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada stosowne atesty dopuszczające użytkowanie w pomieszczeniach biurowych - wg załącznika nr 5. Dla przedmiotu 1 - Wykonawca dołączy do oferty: a) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane kserokopiarki będą współpracować z systemem Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta (w szczególności z modułami Authentication Manager i My Print Manager) - wg załącznika nr 5, b) oświadczenie Wykonawcy, że kserokopiarki będą dostarczone i zainstalowane z pełnym tonerem (wykluczone tonery startowe) wraz z jednym dodatkowym pełnym tonerem dla kserokopiarki czarno-białej i dodatkowym kompletem pełnych tonerów dla kserokopiarki kolorowej - wg załącznika nr 5, c) adres strony internetowej, na której możliwy będzie po zakupie, stały dostęp do sterowników kserokopiarek oraz opis procedury dostępu do tych sterowników - wg załącznika nr 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wyjątkiem od tej reguły mogą być wyniki testów wydajnościowych i certyfikat.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kserokopiarka czarno - biała - ilość 1 szt. 2. Kserokopiarka kolorowa - ilość 1 szt. Kserokopiarki mają być dostarczone i zainstalowane z pełnymi tonerami (wykluczone tonery startowe), wraz z jednym dodatkowym pełnym tonerem dla kopiarki czarno-białej i dodatkowym kompletem pełnych tonerów dla kopiarki kolorowej. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zasilacza awaryjnego UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz awaryjny UPS - ilość 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu zawierający parametry techniczne - wg załącznika nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.