eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wymiana okien w obiekcie zabytkowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Bielsko-Biała: Wymiana okien w obiekcie zabytkowym
Numer ogłoszenia: 129430 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w obiekcie zabytkowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana okien w Ratuszu w Bielsku-Białej (parter, suteryny, wieża, wieżyczki, strych) tj. wykonanie w szczególności: prac pomiarowych i pomocniczych (pomiar z natury każdego okna), wykucia ościeżnic drewnianych, podokienników drewnianych i stalowych, dostawy i obsadzenia okien drewnianych skrzynkowych i zespolonych oraz podokienników, renowacji ubytków tynków i ścian, transportu i składowania demontowanych elementów (w tym okien), wywozu gruzu i demontowanych elementów (w tym okien), uporządkowania terenu robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15000.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana okien drewnianych w obiekcie zabytkowym, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto każda z tych robót). Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie w szczególności kierownikiem robót należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającym : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, zaświadczenie stwierdzające kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych, o którym mowa w § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca lub posiadającym co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - - zgodnie z § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 ws. prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. nr 150 poz. 1579). Ocena spełnienia warunku na podstawie: dostarczonych dokumentów, złożonego oświadczenia i /lub zobowiązania innych podmiotów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 300 tys. zł. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów oraz na podstawie złożonego oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana okien drewnianych w obiekcie zabytkowym, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto każda z tych robót) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 3 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Wykaz osób (kadry technicznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienie, a ponadto : 5.1 Kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności budowlano-konstrukcyjnej kierownika robót. 5.2 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika robót. 5.3 Kserokopia zaświadczenia stwierdzającego kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych lub dokumenty potwierdzające odbycie przez osobę wskazaną do kierowania robotami co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych (wykaz robót, referencje, opinie). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w p. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota: co najmniej 300 tys. zł. 9. Oświadczenie Wykonawcy: zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pokój nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.