Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Rybnik: Przebudowa płyty boiska piłkarskiego i toru żużlowego na stadionie miejskim przy ul. Gliwickiej w Rybniku
Numer ogłoszenia: 129334 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Gliwicka 72, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 78 39, faks (032) 422 78 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa płyty boiska piłkarskiego i toru żużlowego na stadionie miejskim przy ul. Gliwickiej w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego boiska piłkarskiego oraz toru żużlowego znajdującego się na stadionie miejskim w Rybniku przy ul. Gliwickiej. Roboty muszą zostać rozpoczęte nie wcześniej niż 3 czerwca 2013r. a zakończone nie później niż 2 sierpnia 2013r. Ze względu na planowane imprezy sportowe Zamawiający nie ma możliwości przekazania frontu robót wcześniej oraz przedłużenia czasu ich trwania, poza wyznaczony powyżej termin. Po 2 sierpnia 2013r. planowane jest użytkowanie toru żużlowego, natomiast trawiasta nawierzchnia boiska będzie poddana zabiegom pielęgnacyjnym do 23 sierpnia 2013r. - nawierzchnia musi zostać ułożona w terminie do 2 sierpnia, a jej odbiór nastąpi dopiero po 23 sierpnia 2013r. Zamawiający informuje, że roboty będą wykonywane na obiekcie zamkniętym, posiadającym sztuczne oświetlenie, na którym istnieje możliwość pracy zmianowej - nawet przez 24 godz. na dobę. Przebudowa boiska piłkarskiego będzie polegała na: - powiększeniu wymiarów płyty boiska o nawierzchni z trawy naturalnej do wymiarów 72,0 m x 111,0 m (pole gry 68,0 m x 105,0 m), w tym częściowej przebudowie toru żużlowego; - wykonaniu odwodnienia płyty boiska z rur drenarskich; - wykonaniu ogrzewania płyty boiska piłkarskiego (bez kotłowni, która będzie przedmiotem następnego etapu robót); - wykonaniu systemu automatycznego nawadniania płyty boiska piłkarskiego; - ułożeniu nowej nawierzchni z trawy naturalnej (z rolki 2 metrowej szerokości); - wyposażeniu boiska: komplet bramek 7,32 x 2,44 wiatki dla rezerwowych 13 osobowe x 2 sztuki (siedzenia lotnicze) Przebudowa toru żużlowego będzie polegała na: - poszerzeniu i zmianie geometrii toru (na prostych szer. 11,20 m ze spadkiem 2,5%; na łukach szer. 18,50 m ze spadkiem 5,5%); - zmianie położenia oraz wykonaniu nowej bandy stałej oraz pneumatycznej; - wykonaniu bramy oraz furtek w bandzie stałej; - przebudowie krawężnika wewnętrznego toru; - przebudowie systemu odwodnienia toru, - przebudowie pasa bezpieczeństwa toru; - wyposażeniu technicznym toru, w tym przebudowie sygnalizacji oraz zakupie maszyny startowej wraz z jej zabudową; - wykonaniu ogrodzenia pasa bezpieczeństwa toru od strony północnej (od istniejących zabudowań); - wykonaniu utwardzenia terenu z kostki betonowej w rejonie pasa startowego i parku maszyn. Roboty towarzyszące: - ułożenie drogi tymczasowej z płyt betonowych oraz jej demontaż po zakończeniu robót; - wykonanie przewiertów dla rur ochronnych pod trybunami, - posadowienie i zabudowa blaszanego budynku gospodarczego na cele stacji pomp; - przebudowa przyłącza wody; - wykonanie robót brukarskich - przebudowa chodników oraz części drogi; - malowanie konstrukcji stalowej zadaszenia trybuny; - wymiana płytek ceramicznych posadzkowych wraz z uzupełnieniem izolacji na trybunie krytej (109m2 w tym 102m2 płaska powierzchnia i 7m2 schody) Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do niniejszego postępowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 90.000 PLN (dziewięćdziesiąt tysięcy PLN).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty obejmujące swoim zakresem prace polegające na budowie lub przebudowie obiektu sportowego w tym, co najmniej jednego z podgrzewaną nawierzchnią płyty boiska piłkarskiego, każda o wartości minimum 1.500.000 zł brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania robót budowlanych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne). 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rybnik.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gliwicka 72, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Gliwickiej 72, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 23.08.2013r. tj. 82 dni począwszy od 03.06.2013r, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych wraz z ich odbiorem końcowym w terminie do 02.08.2013r. tj. 61 dni począwszy od 03.06.2013r., 2) wykonanie pielęgnacji trawy w terminie do 23.08.2013r tj. 21 dni od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja boiska sportowego przy ZS Nr 1 w Brodnicy
- "Budowa bieżni wraz ze stanowiskiem do skoku w dal i dojściem przy Zespole Edukacyjnym w Brójcach."
- "Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice."
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz zapleczem sanitarno-szatniowym istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Boleścin w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.