eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa nakładek i szczotek do sprzętu lotniskowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Kutno: Dostawa nakładek i szczotek do sprzętu lotniskowego.
Numer ogłoszenia: 129311 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2536797, fax 024 2549365.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nakładek i szczotek do sprzętu lotniskowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych nakładek i szczotek do sprzętu lotniskowego, wyszczególnionych w załączniku nr 1 i zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca realizujący dostawę nw. przedmiotów zamówienia winien udzielić: - na przedmiot zamówienia 1 - element szczotki walcowej do oczyszczarki OLH-4500A gwarancji co najmniej 150 mth pracy szczotki walcowej - na przedmiot zamówienia 2 - nakładka do pługa LPC-82, LPK-82 (1900x250x30) gwarancji co najmniej 18 miesięcy lub 200 mth pracy pługa odśnieżnego LPC-82/LPK-82 - na przedmiot zamówienia 3 - szczotka walcowa 400x1000 do odkurzacza AS-750 gwarancji co najmniej 100 mth pracy szczotki - na przedmiot zamówienia 4 - szczotka walcowa 400x1040 do odkurzacza AS-750 gwarancji co najmniej 100 mth pracy szczotki - na przedmiot zamówienia 5 - element kasetowy szczotki do oczyszczarki OLH-4500A gwarancji co najmniej 150 mth pracy szczotki - na przedmiot zamówienia 6 - nakładka z tworzywa sztucznego do pługa MF-5.3 gwarancji co najmniej 200 mth pracy pługa odśnieżnego MF-5.3 - na przedmiot zamówienia 7 - szczotka talerzowa do odkurzacza AS-750 gwarancji co najmniej 100 mth pracy szczotki. Miejsce realizacji zamówienia: 2 Baza Materiałowo Techniczna Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 99-300 KUTNO Kod CPV - 29811000-7 sprzęt drogowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.410,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta dziesięć złotych). Wadium powyższe stanowi sumę wadiów cząstkowych za poszczególne przedmioty zamówienia. W przypadku składania oferty nie obejmującej całości zamówienia, wysokość wadium stanowi sumę wadiów za poszczególne przedmioty zamówienia w wysokościach przedstawionych poniżej: na przedmiot zamówienia 1 -1.100,00 złotych na przedmiot zamówienia 2- 700,00 złotych na przedmiot zamówienia 3 - 110,00 złotych na przedmiot zamówienia 4 - 110,00 złotych na przedmiot zamówienia 5 - 2.100,00 złotych na przedmiot zamówienia 6 - 70,00 zlotych na przedmiot zamówienia 7 - 220,00 złotych. Termin wniesienia wadium upływa dnia 01.07.2008r. o godz. 1100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta: 1) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 oraz art. 141 ww. ustawy, jak również umowę regulującą tę współpracę 7) w przypadku reprezentowania firmy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo jednoznacznie określające zakres umocowania w przedmiotowym postępowaniu, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 11:00, miejsce: 2 BAZA MATERIAŁOWO-TECHNICZNA ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, budynek nr 3, pokój nr 220 (kancelaria tajna)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Element szczotki walcowej do oczyszczarki OLH-4500A w ilości 1026 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów szczotki walcowej do oczyszczarki OLH-4500A w ilości 1026 sztuk, zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nakładka do pługa LPC-82, LPK-82 (1900x250x30) w ilości 100 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nakładek do pługa LPC-82, LPK-82 (1900x250x30) w ilości 100 sztuk, zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczotka walcowa 400x1000 do odkurzacza AS-750 w ilości 6 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek walcowych 400x1000 do odkurzacza AS-750 w ilości 6 sztuk, zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczotka walcowa 400x1040 do odkurzacza AS-750 w ilości 6 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek walcowych 400x1040 do odkurzacza AS-750 w ilości 6 sztuk, zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Element kasetowy szczotki do oczyszczarki OLH-4500A w ilości 1130 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów kasetowych szczotki do oczyszczarki OLH-4500A w ilości 1130 sztuk, zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nakładka z tworzywa sztucznego do pługa MF-5.3 w ilości 10 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nakładek z tworzywa sztucznego do pługa MF-5.3 w ilości 10 sztuk, zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szczotka talerzowa do odkurzacza AS-750 w ilości 8 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek talerzowych do odkurzacza AS-750 w ilości 8 sztuk, zgodnie z warunkami taktyczno-technicznymi zawartymi w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.