Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Olsztyn: Aktualizacja projektu Przebudowa jazu w km 1+992 rzeki Młyńska Struga m. Osetnik gm. Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 129230 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie , ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 527 21 48, faks (089) 527 21 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja projektu Przebudowa jazu w km 1+992 rzeki Młyńska Struga m. Osetnik gm. Orneta, woj. warmińsko-mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) aktualizacja mapy do celów projektowych 2) uzyskanie decyzji lokalizacyjnej, 3) w przypadku konieczności wykonania - sporządzenie raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej, 4) uzyskanie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie, na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru, wraz z sporządzeniem wszelkich opinii, ekspertyz bądź innych wymaganych opracowań. 5) aktualizacja projektu budowlanego, wraz z dostosowaniem go do uzyskanych decyzji. Zakres opracowania: a) Wykonanie nowej przegrody przeciwfiltracyjnej od strony wody górnej, b) Rekonstrukcja wypadu polegającej na wydłużeniu niecki wypadowej, wykonaniu dodatkowego progu energetycznego, c) Zaprojektowanie filara żelbetowego pomiędzy przęsłami zamknięć ruchomych jazu, d) Wprowadzenie zamknięć szandnorowych umożliwiających wykonywanie konserwacji ruchomego zamknięcia jazu, e) Wykonanie zasów zamknięcia ruchomego, f) Wykonanie powłok zabezpieczających powierzchnie istniejących betonów, g) Wyprofilowanie koryta rzeki na odcinku jaz do wylotu kanału młyńskiego do rzeki (odcinek długości około 200 m), wraz z umocnieniami, h) Wymiana starej kładki żelbetowej na stalową opartą na przyczółkach i filarze, i) Wymiana starych barierek ochronnych na nowe, j) Zabezpieczenie odcinka ujściowego dopływu do rzeki, k) Zagospodarowanie odkładu na odcinkach znajdujących się na użytkach zielonych, l) Wykonanie jednokrotnej konserwacji przedodbiorowej obejmującej koszenie skarp, koszenie pielęgnacyjne odkładu oraz ewentualną konserwację dna cieku, ł) inne roboty wynikające z rozpoznań projektanta, które okazałyby się niezbędne dla zapewnienia właściwego wykonania robót, 6) uzyskanie aktualizacji decyzji pozwolenia na budowę, 7) aktualizacji projektu wykonawczego w zakresie jak dla projektu budowlanego, 8) opracowanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, 9) opracowanie aktualizacji specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 10) pełnienie nadzoru autorskiego, na podstawie odrębnej umowy, 11) inne roboty wynikające z rozpoznań projektanta, które okazałyby się niezbędne dla zapewnienia właściwego wykonania robót, 12) opracowanie dokumentacji gruntowo-własnościowej, która niezbędna będzie do określenia powierzchni działek należących do osób trzecich a zajętych przez rzekę zgodnie z opracowanym projektem wraz z wyceną szacunkową ich wykupu. Opracowanie zawierać powinno: mapę do celów projektowych z naniesioną nową linią brzegową rzeki oraz zestawienie obejmujące: nr działki, właściciela działki z danymi adresowymi, powierzchnię całkowitą działki, powierzchnię działki zajętą przez rzekę, szacunkowy koszt wykupu działki zajętej przez rzekę określony na podstawie średnich cen gruntów w obrocie prywatnym dla poszczególnych województw wg danych Głównego Urzędu Statystycznego. 13) uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji zadania uzgodnień z jednostkami branżowymi, wraz z opracowaniem koniecznych ekspertyz, opracowań, planów, analiz, operatów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu, jest wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy jazu, na której realizację konieczne było uzyskanie pozwolenia na budowę. Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o wykazane dotychczas zrealizowane przez Wykonawcę usługi, potwierdzające opracowanie dokumentacji projektowych budowy lub przebudowy jazu oraz złożone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu, jest dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - specjalizacja w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych wydane według Prawa Budowlanego z 1994 r. lub uprawnienia do projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w realizacji zamówienia uczestniczyć będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - specjalizacja w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych wydane według Prawa Budowlanego z 1994 r. lub uprawnienia do projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty załączyć należy : formularz cenowy oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w następujących okolicznościach: a) wystąpią zmiany w obowiązujących przepisach prawa, w tym w normach, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, b) działania lub bezczynność organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji, postanowień, itp. spowodują niemożliwość dotrzymania ustalonych w umowie terminów, c) wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego lub wykonawcy skutkujące okresową niemożliwością dotrzymania terminów realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana stawki VAT powodować będzie zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, pokój 1 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego: Olsztyn, Partyzantów 24 pok. 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania decyzji nakazowych Nadzoru Budowlanego ZZ Opole
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1727N na odcinku Winda - granica Gminy Kętrzyn (od km 0+000 do km 5+126)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji "Budowa odcinka ul. Spółdzielczej w Marcinkowicach" oraz przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Owczarach i w Jankowicach Małych.
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.