eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Chojnice: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 12920 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach zgodnie z zasadami sztuki, technologią, projektem budowlanym oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wyżej wymienione roboty obejmują: - roboty budowlane - budynek sali gimnastycznej, niepodpiwniczony, w części jedno - i dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy 1 373,54 m2, powierzchni użytkowej 1 746,19 m2 i kubaturze 11 431,00 m3 wraz z zapleczem z przebieralniami, pomieszczeniami higieniczno - sanitarnymi, magazynami sprzętu sportowego, pokojami nauczycieli wf i 2 małymi salami wspomagającymi. Przebudowie ulegają pomieszczenia magazynowe w podpiwniczeniu istniejącej sali gimnastycznej na kotłownię gazową. - instalacje elektryczne wewnętrzne - instalacje sanitarne wewnętrzne - instalacje wodociągowe wewnętrzne - instalacje c.o. wewnętrzne - instalacja wentylacji mechanicznej - zewnętrzne doziemne instalacje - elektroenergetyczna zasilająca, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. - parking oraz zagospodarowanie terenu przy budynku sali oraz ogrodzenie, które będzie odgradzało teren szkoły. Teren przy Sali od ul. Konopnickiej będzie terenem otwartym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (przedmiar robót jest informacją pomocniczą), szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000, 00 PLN słownie:sto tysięcy złotych. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.03.2009 roku

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w tym minimum jedną salę sportową z zapleczem o kubaturze całkowitej nie mniejszej niż. 10.000 m3, o wartości co najmniej 50 % zaoferowanej ceny brutto. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. Kierownik budowy - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i architektonicznej - bez ograniczeń + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń CO + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika URZĘDU SKARBOWEGO oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24. ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: - uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i architektonicznej - bez ograniczeń + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik budowy) - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót ) - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót) - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót ) - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót ) - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń CO + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót ) b. Wykazu wykonanych robót budowlanych (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w tym minimum jedną salę sportową z zapleczem o kubaturze całkowitej nie mniejszej niż. 10.000 m3, o wartości co najmniej 50 % zaoferowanej ceny brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp 3. Tabela elementów scalonych - załącznik Nr 6 do SIWZ 4. Uproszczony kosztorys ofertowy 5. Wykaz zakresów robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik Nr 7 do SIWZ Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 pokój 608 Koszt SIWZ-300 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 Biuro Podawcze /Informacja Pokój 306.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.