To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Lublin: Dostawa stolarki drzwiowej oraz wykonanie posadzki w pracowni rtg Szpitala MSWiA w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 129204 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 84078 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie, ul. Grenadierów, 20-331 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7284626, fax 081 7285698.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stolarki drzwiowej oraz wykonanie posadzki w pracowni rtg Szpitala MSWiA w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa Stolarki drzwiowej oraz wykonanie posadzki w pracowni rtg Szpitala MSWiA w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa stolarki drzwiowej wraz z montażem w pracowni rtg. Pakiet nr 2 - Wykonanie posadzki w pracowni rtg Szpitala MSWiA w Lublinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.20.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27697,19 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA STOLARKI DRZWIOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM W PRACOWNI RTG..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMED-ZAOPATRZENIE MEDYCZNE TOMASZ WACŁAWEK
jakie przetargi wygrała firma
TOMED-ZAOPATRZENIE MEDYCZNE TOMASZ WACŁAWEK
- TOMED - ZAOPATRZENIE MEDYCZNE, ul. Związkowa 3B, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19000.00
- Oferta z najniższą ceną: 19000.00 / oferta z najwyższą ceną: 19000.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: WYKONANIE POSADZKI W PRACOWNI RTG SZPITALA MSWIA W LUBLINIE.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USłUGOWE POLFLOOR, Os. Różane 3A/3, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8697.19
- Oferta z najniższą ceną: 8697.19 / oferta z najwyższą ceną: 9945.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja budynku dawnej szkoły benedyktyńskiej tzw. Dom Opata
- Zakup środków czystości
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Remont wejść do budynku, wymiana drzwi wejściowych do klatek, wymiana domofonów, remont klatek schodowych, remont oświetlenia w klatkach schodowych (...) przy ul. Grota Roweckiego 58-62 i 44-48
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.