eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Warszawa: Wykonanie usługi konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.
Numer ogłoszenia: 129196 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 821 316, faks 261 821 316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 1.Baza Lotnictwa Transportowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na prowadzaniu prac konserwacyjnych i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, która ma gwarantować niezawodną pracę tych urządzeń przez okres 12 miesięcy; od daty podpisania umowy Usługa ta będzie prowadzona w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 Bazę Lotnictwa Transportowego w kompleksie: 1. K - 0030, Warszawa, ul. Leśna 5 2. K - 0192, Warszawa, ul. Kajakowa 8 3. K - 6077, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1c. Oznaczenie za pomocą kodów CPV: 50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących. Konserwacji i naprawie będą podlegały urządzenia - Centrale wentylacyjno - klimatyzacyjne: - Agregaty wody lodowej: - Urządzenia klimatyzacyjne typu Split: - Klimatyzatory przenośne - Nawilżacze powietrza - Klimakonwektory sufitowe -Aparaty grzewczo-wentylacyjne - Kurtyny powietrzne - Wentylatory dachowe I. Uwagi ogólne do konserwacji Istniejące w obiektach, zestawione w niezmiennych konfiguracjach, posiadające stały skład urządzenia techniczne central eksploatowane są zgodnie z przeznaczeniem, posiadają dokumentację techniczną i inne dołączone do central dokumenty co stanowi wystarczające, niezbędne wskazówki dla wykwalifikowanego personelu. Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z wyszczególnieniem ich lokalizacji i częstotliwością przeglądów zawiera załącznik nr 2 do SIW II. Zakres czynności naprawczych - przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej elementów wentylacji i klimatyzacji poprzez wymianę niesprawnych elementów, części, podzespołów, elementów zasilenia elektrycznego i sterowania, - naprawa otulin przewodów chłodniczych i grzewczych, - dezynfekcja przewodów i urządzeń wentylacyjnych, - sporządzanie ekspertyz, opinii w zakresie ustalenia przyczyny nieprawidłowego działania systemu, - sporządzanie ofert na naprawę. III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia 1. Prace konserwacyjne należy prowadzić w czasie dni roboczych podczas obowiązujących godzin pracy tzn. 800 - 1500, natomiast usuwanie usterek niezwłocznie po zgłoszeniu telefonicznym, w czasie nie dłuższym niż 6 godzin w przypadku gdy usunięcie usterki nie wymaga wymiany elementów niezbędnych do sprowadzenia od dystrybutorów lub producentów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją powykonawczą dot. systemów wentylacji i klimatyzacji celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonywania przeglądów. 3. W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy Wykonawca zobowiązany jest do: - przedłożenia Zamawiającemu oferty cenowej na naprawę. - uzyskania każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego poprzez otrzymanie zlecenia na realizację naprawy. - wystawienia faktury VAT na wykonaną naprawę. Koszt naprawy obejmuje koszt zakupu materiałów bez kosztów robocizny i transportu; robocizna za wykonaną naprawę pozostaje w ramach konserwacji. Kopia faktury na zakupione materiały zostanie załączona do faktury za wykonaną naprawę. Należność za prawidłowo wystawioną fakturę zostanie opłacona w ciągu 30 dni. - zapewnienie zakupu i dostawy nowych części i podzespołów na miejsce naprawy, oraz ich wymianę. - materiały pochodzące z naprawy Wykonawca ma obowiązek każdorazowo rozliczyć z Zamawiającym i dostarczyć do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi. - elementy podlegające utylizacji Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. IV. Obowiązki Wykonawcy w zakresie ochrony informacji niejawnych 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy okazania świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli TAJNE. 2. Pracownicy Wykonawcy realizujący przeglądy konserwacyjne i naprawy w I strefie bezpieczeństwa muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oznaczone klauzulą TAJNE. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca załączy listę pracowników i kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego pracowników wykonujących konserwację lub naprawy. 3. W przypadku konserwacji urządzeń w I strefie bezpieczeństwa należy uzyskać zgodę użytkownika uzgadniając przy tym dokładnie terminy realizacji przedsięwzięcia pasujące obu stronom. V. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do -Sporządzania stosownego protokołu z przeglądów urządzeń wentylacji i klimatyzacji wskazując przy tym ewentualne usterki, które należy niezwłocznie usunąć lub kwalifikujące urządzenie do naprawy. - Realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż. - Do usunięcia na własny koszt wad powstałych w wyniku źle wykonanej usługi. - Wykonawca jest zobowiązany do końca 2016 r. -na podstawie art.62. pkt. 1 ustawy Prawo Budowlane- do przeprowadzenia oceny efektywności energetycznej urządzeń o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW zawartych w załączniku nr 2. - Wykonawca winien posiadać certyfikat producenta na konserwację urządzeń zawartych w załączniku nr 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokona według formuły spełnia-nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej Trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli TAJNE lub wyższej,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokona według formuły spełnia-nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia, referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokona według formuły spełnia-nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokona według formuły spełnia-nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia Wykonawca musi dysponowac a) Pracownikami, którzy wyznaczeni do pracy w I Strefie, posiadają aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli -TAJNE-, i są przeszkoleni w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z art. 19 ustawy o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. z 2010 r. nr 182 poz 1228 - oraz posiadać aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie takiego szkolenia wydane z art.20 w-w ustawy b) Pracownikami -minimum 5 osobami-, przeszkolonymi w zakresie konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych producenta firm DAIKIN, TOSCHIBA, LG, FUJITSU, MITSUBIHI, HEAVY, CARIER, LENOX, VTS, w tym 2 pracowników posiadające uprawnienia SEP do 1 KV oraz certyfikat SZWO F-gazy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokona według formuły spełnia-nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia Wykonawcy winni udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową pozwalającą na realizację zamówienia poprzez aktualną -ważną - na dzień składania ofert- polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, aktualny -ważny- inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych -Dz. U. z 2015 poz. 2164- załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej Trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli TAJNE lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych -Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228- oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ 5.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -poświadczenia - referencje-. Zamawiający wymaga co najmniej dwóch dowodów wykonania przedmiotu zamówienia zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości minimum 300 000,00 zł. każda. Zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ 6.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 7.Aktualna -ważną - na dzień składania ofert- polisę ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku, aktualny (ważny) dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia. 8.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 30
  • 3 - Czas reakcji na zgłoszenie awarii - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: 1.Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.