eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Dobudowa wiatrołapu do istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Widzinie na terenie Gminy Kobylnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kobylnica: Dobudowa wiatrołapu do istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Widzinie na terenie Gminy Kobylnica
Numer ogłoszenia: 129168 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kobylnicy , ul. Główna 1C/1, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842 90 61, faks 059 842 90 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa wiatrołapu do istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Widzinie na terenie Gminy Kobylnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: a) roboty ogólnobudowlane, b) dobudowę wiatrołapu, c) roboty dekarskie przy ukształtowaniu połaci dachu istniejącego budynku , d) roboty elewacyjne, e) roboty elektryczne f) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej g) sporządzenie audytu energetycznego Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust 1 pkt 1-4 . Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie, b) wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego do SIWZ wzoru, c) wykonawcy, którzy dostarczą informacje o pracownikach przewidzianych do realizacji zamówienia, d) wykonawcy, którzy dostarczą informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia w czasie realizacji robót, e) wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy również złożyć dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, f) wykonawcy, którzy przedstawią stosowną informację na temat liczby podwykonawców Ocena spełnienia warunków udziału przez wykonawcę dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty oraz odnotowana będzie na stosownym druku urzędowym, który określa spełnienie warunków w systemie 0-1(spełnia/nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Formularz oferty - Nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2, 7) informacja na temat pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat , w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże na Formularzu Nr 3 - min 1 montera instalacji elektrycznych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez niego czynności a także należy załączyć kopie posiadanych uprawnień zgodnie ze wzorem formularza jw. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednią liczbę pracowników niezbędnych do wykonania zamówienia. Stosowną informację należy zawrzeć również w tabeli formularza Nr 3 do SIWZ. 8) wykaz osób i podmiotów- kadry kierowniczej, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Formularz Nr 4, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić niżej postawione wymagania w zakresie nadzoru technicznego: a) kierownik robót budowlanych: - posiadający dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie ogólnobudowlanym bez ograniczeń, b) kierownik robót elektrycznych - należy załączyć uprawnienia do wykonywania prac w odpowiedniej branży, -należy załączyć kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osób przewidzianych do kierowania robotami. Dla osób, o których mowa w pkt a i b należy załączyć kserokopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Formularzy Nr 3 i Nr 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) Należy również złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją zamówienia na kwotę min 100 000 zł . 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli w tabeli do SIWZ - Formularza Nr 5 wykonawca wykaże, iż wykonał w w/w czasie minimum 1 robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia (remonty, renowacje, budowy i przebudowy budynków) o wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie przez wykonawcę . Należy również podać wartości robót budowlanych jeśli jest ich więcej niż jedna oraz daty i miejsc wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie - Formularz Nr 5. Zamawiający informuje, że każda referencja musi odpowiadać określonej robocie zawartej w rubryce tabeli. 12) wypełniony wykaz stawek i narzutów - Formularz Nr 6, 13) wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyć - Formularz Nr 7 14) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis)- zał Nr 8 15) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu i wg pozycji załączonego przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Główna 1c/1, 76-251 Kobylnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury ul. Główna 1c/1, 76-251 Kobylnica Pokój - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.