eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w Domach Studenckich Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Łódź: Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w Domach Studenckich Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.
Numer ogłoszenia: 129142 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, fax 042 6364177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w Domach Studenckich Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z malowaniem emulsyjnym i olejnym stropów i ścian wyznaczonych pomieszczeń I, II, IV, VI oraz VII Domu Studenta. 1) I Dom Studenta: (a) 6 pralni z wymianą armatury sanitarnej oraz przełożenie puszek elektrycznych (b) 1 komplet krat okiennych parteru, portierni, piwnic i klatki schodowej 2) II Dom Studenta: (a) 1 magazyn pościeli (b) 40 pokoi 3) IV Dom Studenta (a) klatka schodowa pomocnicza z grzejnikami i balustradami (b) 1 korytarz piwniczny z pomalowaniem betonowej posadzki farbami poliwinylowymi (c) 1 warsztat ślusarski z pomalowaniem posadzki farbami poliwinylowymi (d) 10 korytarzy pięter (e) 10 pomieszczeń sanitarnych (natryski-WC) z przedsionkami (f) 1 kuchnia IV piętra 4) VI Dom Studenta: (a) 1 WC parteru z wymianą okładzin ścian i posadzki (b) 1 pokój sprzątaczek na parterze z założeniem posadzki z płytek (c) 14 pomieszczeń WC pięter wraz z wymianą płytek na ścianach i posadzkach (d) 24 pokoje mieszkalne (e) 6 kuchni z wymianą okładzin ściennych z płytek (f) 1 magazyn na pościel na parterze z założeniem posadzki z płytek (g) 1 komplet pomieszczeń administracji z założeniem posadzki z paneli drewnopodobnych 5) VII Dom Studenta: (a) 2 pomieszczenia z zaciekami (pokój i kuchnia) (b) 48 pokoi mieszkalnych zachodnich (c) 47 pokoi mieszkalnych wschodnich (d) 1 magazyn rowerów w piwnicy (e) 1 pokój bilardowy w piwnicy z założeniem posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych typu tarkett lub równoważnych o podobnych parametrach (f) uzupełnienie 100 szt. płytek glazury (g) 3 przedpokoje segmentów środkowych (h) 1 kuchnia XV piętra (i) 1 pomieszczenie pralni piętra II-go w zakresie robót posadzkarskich wraz z malowaniem, (j) 1 klatka schodowa (duża) (k) 1 sanitariat na parterze obiektu (l) 1 pomieszczenie WC z przeróbką pomieszczenia na pralnię dla gości hotelowych (m) 8 sztuk sanitariatów środkowych. Przed malowaniem tynków wewnętrznych w pomieszczeniach mokrych należy je zabezpieczyć preparatem uszczelniającym typu WODER S ATLAS lub równoważnym o podobnych parametrach. W pomieszczeniach mokrych ze śladami zagrzybienia tynków należy je oczyścić zdrapując farbę, następnie pokryć preparatem pleśniobójczymi pomalować farbami emulsyjnymi (ewentualnie z dodatkiem preparatu pleśniobójczego). Ponadto malowaniu olejnemu podlega wyznaczona przez kosztorys i Kierownika obiektu stolarka drzwiowa, grzejniki radiatorowe i rury w malowanych pomieszczeniach. Dodatkowo w niektórych pomieszczeniach wymianie podlega istniejąca posadzka na płytki terakotowe lub na wykładzinę z tworzyw sztucznych typu tarkett lub równoważną o podobnych parametrach wraz z naprawą i wyrównaniem podłoża.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, udokumentowane w ciągu ostatnich pięciu lat (2004/2008) wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej zbliżonej zakresem i wartością przedmiotu zamówienia w zakresie konserwacji powłok malarskich o wartości minimum 150.000,00 zł. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Udzielą minimum jednorocznej gwarancji na przedmiot zamówienia co do jego jakości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004/2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik na 4). 4. Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 7. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 8. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 9. Wykonany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy. 10. Zaakceptowana przez Wykonawcę umowa (załącznik nr 5).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Długość okresu gwarancyjnego - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej: 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a (I piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej: 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.