eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Polsce w zakresie rozwoju produktu Wschodniego Szlaku Rowerowego - Green Velo

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-09-01

Kielce: Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Polsce w zakresie rozwoju produktu Wschodniego Szlaku Rowerowego - Green Velo
Numer ogłoszenia: 129137 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego , ul. Ściegiennego 2/32, 25-125 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618057, faks 041 3618057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rot.swietokrzyskie.travel/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek stowarzyszeń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Polsce w zakresie rozwoju produktu Wschodniego Szlaku Rowerowego - Green Velo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i realizacja wizyty studyjnej w Polsce obejmującej: przeloty/przejazdy, zakwaterowanie, wyżywienie, opiekę pilota i przewodników, spotkania merytoryczne, zapewnienie ekspertów, ubezpieczenie uczestników w ramach kampanii promocyjnej Wschodniego Szlaku Rowerowego - Green Velo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniono w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy nr 26 8493 0004 0000 0062 4903 0003 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument, potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych powyżej może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 2. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/43/2015/R. 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. 4. W pozostałych przypadkach, o których mowa w rozdziale ust. 3 pkt 2 - 5, wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego (beneficjent - Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego, ul. Ściegiennego 2/32, 25-033 Kielce) i złożenie tego dokumentu w siedzibie Zamawiającego - siedziba wskazana powyżej. Zaleca się aby oryginał dokumentu załączyć do oferty w osobnej kopercie a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w rozdziale ust. 3 pkt 3 - 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego, ul. Ściegiennego 2/32, 25-033 Kielce), gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 13. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 11. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 12. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: a) co najmniej 1 usługę polegającą na organizacji wizyty studyjnej (przyjazd) uczestników z zagranicy, która została oceniona przez Zamawiających w sposób pozytywny, potwierdzony poświadczeniami /referencjami; Przez wizytę studyjną należy rozumieć kilkudniowy (min. 3 dniowy) pobyt gości, w tym gości z zagranicy, z kręgu: przedstawicieli świata polityki, gospodarki, kultury, środowisk naukowych, środowisk społecznych, administracji publicznej, organizacji pozarządowych, dziennikarzy. Celem wizyty było kompleksowe poszerzenie wiedzy na określony temat i jego promocja. Kryterium uczestnictwa w wizycie były wspólne zainteresowania (goście realizowali wspólny program). Program wizyty musiał obejmować część merytoryczną, w ramach której odbywały się spotkania (min. 2) z osobami i instytucjami, których działalność leży w sferze zainteresowania gości, oraz część logistyczną, w ramach której Wykonawca zapewnił co najmniej trzy z pięciu wymienionych elementów: zakwaterowanie, transport, wyżywienie, opieka pilota i przewodników, ubezpieczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w wykonywaniu zamówienia będzie dysponował: a) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję pilota wizyty studyjnej: i. posiadającą doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 5 wizyt studyjnych lub wyjazdów typu incentive o charakterze turystycznym z kręgu przedstawicieli świata polityki, gospodarki, kultury, środowisk naukowych, środowisk społecznych, administracji publicznej, organizacji pozarządowych, dziennikarzy, z czego min. 1 z nich powinny obejmować obsługę gości z zagranicy; ii. posiadająca biegłą znajomość języka niemieckiego na poziomie C2, zgodnie z Europejską Klasyfikacją Biegłości Językowej (CEF), potwierdzoną wykształceniem kierunkowym i/lub certyfikatem międzynarodowym, które będą pełnić rolę tłumacza ustnego w czasie realizacji poszczególnych wizyt studyjnych; b) co najmniej 1 osobą pełniąca funkcję przewodnika rowerowego, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 5 rowerowych wyjazdów turystycznych dla grup zorganizowanych, zapewniającą sprawny i bezpieczny przejazd na wyznaczonej trasie przy wykorzystaniu mapy lub innych urządzeń nawigacyjnych oraz posiadającą odpowiednią wiedzę w zakresie technicznego funkcjonowania i obsługi rowerów; c) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję tłumacza konsekutywnego z języka niemieckiego, posiadającego kierunkowe wykształcenie wyższe w stopniu co najmniej magisterskim oraz doświadczenie w tłumaczeniu konsekutywnym co najmniej 5 wystąpień podczas konferencji i/lub kongresów, których jednorazowy czas nie był krótszy niż 1 h; d) co najmniej 1 osobą, która posiada wymagane prawem uprawnienia, tj. doświadczonego kierowcę, który posiada aktualne uprawnienia i kwalifikacje wymagane przepisami prawa oraz posiada doświadczenie na trasach przejazdu do miejsc docelowych określonych w Programie wizyty studyjnej, stanowiącym załącznik nr 1 do SOPZ; e) co najmniej 1 pojazdem typu osobowego, nie starszym niż 7 lat przed upływem terminu składania ofert, posiadającym minimum 5 miejsc siedzących wyposażonych w pasy bezpieczeństwa z możliwością regulacji oparcia foteli. Pojazd powinien być wyposażony w działającą klimatyzację, wolną przestrzeń bagażową, w systemy bezpieczeństwa typu ABS lub równoważny, ASR lub równoważny, oraz jeśli możliwe, ESP lub równoważny, a także znajdować się w należytym stanie technicznym (aktualne badania techniczne) i wizualnym, posiadać aktualne i opłacone ubezpieczenie OC; f) rowerami trekkingowymi w ilości co najmniej 4 nie starszymi niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wyposażonymi: w koła od 27,5 do 29 cala; w przerzutki przednie i tylne o łącznej liczbie biegów nie mniejszej niż 24; siodełka żelowe; sakwę przednią lub sakwy tylne; oświetlenie przednie i tylne; dzwonek. Rowery muszą być w pełni sprawne techniczne. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ról wymienionych w pkt a) i b).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Liczba ekspertów z zakresu organizacji turystyki rowerowej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy, tj. w przypadkach i na warunkach określonych w paragrafie 7 istotnych postanowień umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rot.swietokrzyskie.travel/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro projektu Trasy Rowerowe w Polsce Wschodniej - promocja ul. Ściegiennego 2 lokal nr 39; 25 - 033 Kielce (Wojewódzki Dom Kultury).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Biuro projektu Trasy Rowerowe w Polsce Wschodniej - promocja ul. Ściegiennego 2 lokal nr 39; 25 - 033 Kielce (Wojewódzki Dom Kultury).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej - promocja realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś priorytetowa V: Zrównoważony rozwój potencjału turystycznego opartego o warunki naturalne, Działanie V.2 - komponent promocja tras rowerowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.