eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej oraz fragmentu sieci wodociągowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-01

Giżycko: Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej oraz fragmentu sieci wodociągowej.
Numer ogłoszenia: 129129 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180356 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o., Bystry 25, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 501 234 263, 501 234 257, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej oraz fragmentu sieci wodociągowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej Kąp - Upałty - Grajwo oraz fragmentu sieci wodociągowej w msc. Grajwo gmina Giżycko wraz z opracowaniem dokumentacji na wewnętrzne linie zasilające dla projektowanych przepompowni ścieków. I. Przedmiot zamówienia będzie zawierał w szczególności: Opracowanie dokumentacji projektowej jako jedno zadanie podzielone na 3 etapy. Każdy z etapów w komplecie składać się będzie z następujących opracowań: 1. Projekt budowlany w 5 egz. w wersji papierowej (plus jeden egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku CD DVD w formacie możliwym do kopiowania, np. pliki pdf), w tym: a) Opis techniczny, b) Rysunki techniczne, obliczenia i inne opracowania niezbędne do realizacji zadania, c) Niezbędne uzgodnienia branżowe, d) Niezbędne uzgodnienia z właścicielami nieruchomości, e) Plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie po 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (plik PDF), 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie .ath lub innym umożliwiającym otwarcie w programie Norma Standard. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zadania w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (edytowalnej MS Word). 3. Siec kanalizacyjną należy zaprojektować w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym. Ilość przepompowni należy ograniczyć do minimalnej niezbędnej ilości. Sieć kanalizacyjną grawitacyjną należy zaprojektować tak, aby zapewnić wszystkim mieszkańcom z terenu objętego opracowaniem możliwość odprowadzenia ścieków z zabudowanych posesji w sposób grawitacyjny. 4. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane. 5. Opracowanie mapy do celów projektowych, wypisu i wyrysu z rejestru gruntów, warunków technicznych. 6. Wykonanie niniejszej usługi odbędzie się za pomocą zespołu projektowego składającego się co najmniej z: a) Projektanta branży sanitarnej z wymaganymi uprawnieniami, b) Projektanta branży elektrycznej z wymaganymi uprawnieniami. 7. Odbycie od 2 do 5 spotkań w siedzibie Zamawiającego, tj. WiK Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o. w celu przedstawienia wstępnej koncepcji oraz omówienia zastosowanych w projekcie materiałów i urządzeń. Spotkania odbywać się będą na zaproszenie Zamawiającego lub Wykonawcy po wcześniejszym pisemnym lub mailowym powiadomieniem stron z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 8. Przedstawienie wstępnej koncepcji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 9. Uwzględnienie uwag Zamawiającego w terminie 14 dni od ich otrzymania i przedłożenie do ponownej akceptacji. 10. Koncepcja projektowa dla wszystkich trzech etapów będzie zawierała skrócony opis rozwiązań technicznych i użytych materiałów, a na mapach do celów projektowych trasy projektowanych rurociągów kanalizacyjnych oraz wodociągowych wraz z lokalizacją przepompowni ścieków. 11. Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień z właścicielami gruntów (pisemnych) oraz branżowe, w tym decyzję środowiskową oraz wszystkie inne decyzje niezbędne do wykonania kompletnego projektu, spełniającego, w zależności od konieczności, wymogi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy. 12. Sporządzenie kompletnego wniosku do Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Giżycku, w zależności od konieczności: pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru budowy. 13. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może opisywać materiałów i urządzeń przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką materiałów i urządzeń i nie można ich opisać za pomocą dokładnych określeń, wtedy wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy lub równoważny. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia o kompletności dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia oraz oświadczenia, że dokumentacja została wykonana w sposób zgodny z wymogami obowiązującego prawa, tj. Prawa Budowlanego i Zamówień Publicznych. 15. Zobowiązanie Wykonawcy (oświadczenie projektanta) do ewentualnych uzgodnień, wyjaśnień lub zmian w projekcie dot. wykonanego projektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego zrealizowania projektu budowlanego. 16. Zobowiązanie Wykonawcy (oświadczenie projektanta) do niezwłocznego (max. w terminie 2 dni od otrzymania zapytania) udzielania wyjaśnień uczestnikom postępowania przetargowego w czasie wyłaniania wykonawcy robót objętych projektem. 17. Zobowiązanie Wykonawcy (oświadczenie projektanta) do wykonania aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej w formie papierowej i elektronicznej w wersji edytowalnej z możliwością kopiowania, w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. II. Wykonawca przenosi na Zamawiającego własność egzemplarzy dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz autorskie prawa majątkowe do przedmiotu umowy. III. Dokumentację należy opracować zgodnie z zachowaniem poniższych przepisów: 1) część projektową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót. 2) cześć kosztorysową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r. Nr 130, poz. 1389). IV. Projekt budowlany musi spełniać wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). Na załączniku graficznym do ogłoszenia zaznaczono obszar planowanych prac projektowych (działki objęte zakresem opracowania dokumentacji). V. Nadzór autorski i odpowiedzialność Wykonawcy: 1. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego w okresie od dnia wygaśnięcia rękojmi za wady dla robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji. Wykonawca na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest do niezwłocznego udzielania informacji, wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji projektowej, kontrolowania budowy po wcześniejszym powiadomieniu go przez Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady dokumentacji projektowej zmniejszające jej wartość lub użyteczność na potrzeby realizacji inwestycji oraz z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej istniejące w czasie odbioru oraz za wady powstałe ujawnione po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w przedmiocie umowy w chwili odbioru. VI. Prawa autorskie: 1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca wyraża zgodę na wykonanie przez Zamawiającego autorskich praw zależnych. 3. Zmawiający ma prawo do: a) Utrwalenia przedmiotu zamówienia, b) zwielokrotnienia przedmiotu zamówienia lub jego części dowolną techniką, c) zapisu przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej, d) wykorzystania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem będzie wybór wykonawcy robót budowlanych, e) używania i sporządzania kopii (techniką kserograficzną i cyfrową) VII. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w projekcie i dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub wykonanie robót. Projektant przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji terenowej budynku i okolicy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABRYS Technika Sp. z o.o., ul. Wiślana 46, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.