Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Warszawa: Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych wraz z wykupieniem usługi wsparcia i aktualizacji producenta dla systemu zapór sieciowych, systemu zarządzania a także sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS
Numer ogłoszenia: 129110 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych wraz z wykupieniem usługi wsparcia i aktualizacji producenta dla systemu zapór sieciowych, systemu zarządzania a także sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych składającego się z wyspecyfikowanych w załączniku numer 1 do projektu umowy urządzeń z niezbędnym oprogramowaniem do zarzadzania wraz z zapewnieniem gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia przez okres minimum 3-lat*; 2) Wykupienie od producenta usługi aktualizacji sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS; 3) Wykupienie i świadczenie min. 3-letniego* wsparcia technicznego od producenta tego systemu zapór sieciowych oraz systemu zarządzania wraz z min. 3-letnią* usługą aktualizacji sygnatur dla modułów wymienionych powyżej w punkcie nr 2). 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik numer 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w skrócie SIWZ) oraz załącznikach do tej umowy. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, norma, aprobata, specyfikacja techniczna, system odniesienia lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż posiadane przez wskazane materiały, urządzenia, itp. 4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego: Skarb Państwa - Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa. 5. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na lata 2007-2013, VII oś priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji. *Okres gwarancji, wsparcia technicznego i aktualizacji może być dłuższy, w zależności od tego jaki zostanie zaproponowany okres gwarancji, wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym , w punkcie 5, z uwzględnieniem wymagań punktu 19.5. SIWZ - Zasady oceny kryterium Długość okresu gwarancji , wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji (GWA).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 50.31.23.10 - Konserwacja sieciowego sprzętu do przetwarzania danych 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 13 000,00 PLN (polskich złotych) (słownie: trzynaście tysięcy złotych, 00/100 groszy); Wymagania dotyczące wadium szczegółowo zostały przedstawione w punkcie 10. SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych dostaw/usług wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde wykonane w ramach dwóch odrębnych umów, każde o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy), których przedmiotem była dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych Wszystkie powyższe elementy muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. W przypadku dostaw/usług wykonywanych, wartość każdego z wykonanych zamówień (w skład których wchodzą łącznie następujące elementy: dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych) do dnia składania ofert nie może być niższa niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wszystkie powyższe elementy w ramach dostaw/usług wykonywanych muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.3) Potencjał techniczny szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wskazania dostaw potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, tj.: wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych dostaw/usług wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde wykonane w ramach dwóch odrębnych umów, każde o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy), których przedmiotem była dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych Wszystkie powyższe elementy muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. W przypadku dostaw/usług wykonywanych, wartość każdego z wykonanych zamówień (w skład których wchodzą łącznie następujące elementy: dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych) do dnia składania ofert nie może być niższa niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wszystkie powyższe elementy w ramach dostaw/usług wykonywanych muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony Załącznik nr 1 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia (opis potwierdzający spełnianie wymagań przez oferowany system zapór sieciowych) stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w ogłoszeniu - w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 12 załącznika nr 1 do SIWZ - wzorze formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 7. Przepisy ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Długość okresu gwarancji, wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji (GWA) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, piętro 3, pokój 314.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój nr 4 (Kancelaria Główna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: BAK.WZP.26.26.2016. 2. Termin realizacji zamówienia - szczegółowe wyszczególnienie do punktu II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA niniejszego zamówienia: 1) dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych - 30 dni od dnia podpisania umowy; 2) wykupienie od producenta usługi aktualizacji sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS - minimum 3-lata* od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i uruchomienia usługi systemu zapór sieciowych; 3) wykupienie i świadczenie usługi wsparcia technicznego producenta tego systemu dla zapór sieciowych oraz systemu zarządzania zaporami sieciowymi - minimum 3-lata* od dnia podpisania protokołu odbioru i uruchomienia usługi systemu zapór sieciowych. *Okres gwarancji, wsparcia technicznego i aktualizacji może być dłuższy, w zależności od tego jaki zostanie zaproponowany okres gwarancji, wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym , w punkcie 5, z uwzględnieniem wymagań punktu 19.5. SIWZ - Zasady oceny kryterium Długość okresu gwarancji, wsparcia technicznego (utrzymania) oraz usługi aktualizacji (GWA); 3. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na lata 2007-2013, VII oś priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- Świadczenie usługi serwisu utrzymaniowego systemu enova 365
- Świadczenie usługi serwisu utrzymaniowego systemu enova 365
- Świadczenie usługi serwisu utrzymaniowego systemu enova 365
- Świadczenie usługi serwisu utrzymaniowego systemu enova 365
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.