eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych wraz z wykupieniem usługi wsparcia i aktualizacji producenta dla systemu zapór sieciowych, systemu zarządzania a także sygnatur dla modułówApplication Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Warszawa: Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych wraz z wykupieniem usługi wsparcia i aktualizacji producenta dla systemu zapór sieciowych, systemu zarządzania a także sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS
Numer ogłoszenia: 129110 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych wraz z wykupieniem usługi wsparcia i aktualizacji producenta dla systemu zapór sieciowych, systemu zarządzania a także sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych składającego się z wyspecyfikowanych w załączniku numer 1 do projektu umowy urządzeń z niezbędnym oprogramowaniem do zarzadzania wraz z zapewnieniem gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia przez okres minimum 3-lat*; 2) Wykupienie od producenta usługi aktualizacji sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS; 3) Wykupienie i świadczenie min. 3-letniego* wsparcia technicznego od producenta tego systemu zapór sieciowych oraz systemu zarządzania wraz z min. 3-letnią* usługą aktualizacji sygnatur dla modułów wymienionych powyżej w punkcie nr 2). 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik numer 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w skrócie SIWZ) oraz załącznikach do tej umowy. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, norma, aprobata, specyfikacja techniczna, system odniesienia lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż posiadane przez wskazane materiały, urządzenia, itp. 4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego: Skarb Państwa - Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa. 5. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na lata 2007-2013, VII oś priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji. *Okres gwarancji, wsparcia technicznego i aktualizacji może być dłuższy, w zależności od tego jaki zostanie zaproponowany okres gwarancji, wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym , w punkcie 5, z uwzględnieniem wymagań punktu 19.5. SIWZ - Zasady oceny kryterium Długość okresu gwarancji , wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji (GWA).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 50.31.23.10 - Konserwacja sieciowego sprzętu do przetwarzania danych 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 13 000,00 PLN (polskich złotych) (słownie: trzynaście tysięcy złotych, 00/100 groszy); Wymagania dotyczące wadium szczegółowo zostały przedstawione w punkcie 10. SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych dostaw/usług wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde wykonane w ramach dwóch odrębnych umów, każde o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy), których przedmiotem była dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych Wszystkie powyższe elementy muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. W przypadku dostaw/usług wykonywanych, wartość każdego z wykonanych zamówień (w skład których wchodzą łącznie następujące elementy: dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych) do dnia składania ofert nie może być niższa niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wszystkie powyższe elementy w ramach dostaw/usług wykonywanych muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.3) Potencjał techniczny szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa w zakresie warunków wskazanych w punkcie III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wskazania dostaw potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, tj.: wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych dostaw/usług wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde wykonane w ramach dwóch odrębnych umów, każde o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy), których przedmiotem była dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych Wszystkie powyższe elementy muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. W przypadku dostaw/usług wykonywanych, wartość każdego z wykonanych zamówień (w skład których wchodzą łącznie następujące elementy: dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych) do dnia składania ofert nie może być niższa niż 100 000,00 PLN brutto (polskich złotych) (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wszystkie powyższe elementy w ramach dostaw/usług wykonywanych muszą być wykonane przez Wykonawcę w ramach tej samej umowy. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony Załącznik nr 1 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia (opis potwierdzający spełnianie wymagań przez oferowany system zapór sieciowych) stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w ogłoszeniu - w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 12 załącznika nr 1 do SIWZ - wzorze formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 7. Przepisy ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji, wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji (GWA) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, piętro 3, pokój 314.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój nr 4 (Kancelaria Główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: BAK.WZP.26.26.2016. 2. Termin realizacji zamówienia - szczegółowe wyszczególnienie do punktu II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA niniejszego zamówienia: 1) dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych - 30 dni od dnia podpisania umowy; 2) wykupienie od producenta usługi aktualizacji sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS - minimum 3-lata* od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i uruchomienia usługi systemu zapór sieciowych; 3) wykupienie i świadczenie usługi wsparcia technicznego producenta tego systemu dla zapór sieciowych oraz systemu zarządzania zaporami sieciowymi - minimum 3-lata* od dnia podpisania protokołu odbioru i uruchomienia usługi systemu zapór sieciowych. *Okres gwarancji, wsparcia technicznego i aktualizacji może być dłuższy, w zależności od tego jaki zostanie zaproponowany okres gwarancji, wsparcia technicznego oraz usługi aktualizacji przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym , w punkcie 5, z uwzględnieniem wymagań punktu 19.5. SIWZ - Zasady oceny kryterium Długość okresu gwarancji, wsparcia technicznego (utrzymania) oraz usługi aktualizacji (GWA); 3. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na lata 2007-2013, VII oś priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.