eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu miasta stołecznego Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Warszawa: Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu miasta stołecznego Warszawy
Numer ogłoszenia: 129095 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu miasta stołecznego Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące wykonanie i dostawę materiałów reklamowych o wartości pojedynczego zamówienia nie niższej niż 50.000 PLN brutto Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • próbki, opisy lub fotografie

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III, a w szczególności z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
    • 3 - ogólna estetyka (jakość i starannośc wykonania) - 20

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10, u Pani Ewy Mścichowskiej (tel.: 22 443-14-07).

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.05.2011 r. o godz. 10:00 w sali nr 15.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia. 2. Znak sprawy: ZP/EM/271/II-87/11 3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: -w sprawach proceduralnych: Ewa Mścichowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, tel. (022) 443-14-07, - w sprawach merytorycznych : Magdalena Bielawska - Biuro Promocji Miasta - (022) 656-65-37.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Podkładka pod mysz komputerową - Podkładka pod mysz komputerową z kreacją Maria Skłodowska-Curie - Podkładka pod mysz z elementami ruchomymi.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Podkładka z klipem - Magnes na lodówkę - Torba papierowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Smycz - Balon z logotypem - wskaźnik laserowy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - koszulka damska.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szablon do rysowania.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kubek z logo.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. trwałość i odporność na ścieranie wykonanych oznakowań - 20
      • 3. ogólna estetyka ( jakość i staranność wykonania) - 20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.