eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa naziemnej budowli z niszami ściennymi dla pochówków urn z prochami zmarłych po kremacji - tzw. kolumbarium



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Łódź: Budowa naziemnej budowli z niszami ściennymi dla pochówków urn z prochami zmarłych po kremacji - tzw. kolumbarium
Numer ogłoszenia: 129062 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, fax 042 6384909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa naziemnej budowli z niszami ściennymi dla pochówków urn z prochami zmarłych po kremacji - tzw. kolumbarium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa naziemnej budowli z niszami ściennymi dla pochówków urn z prochami zmarłych po kremacji - tzw. kolumbarium w Łodzi . Zakres robót jest następujący: Etap I - Wykonawca po wyprodukowaniu formy do betonu wykona minimum dwa elementy betonowe (wzory modułów) w celu komisyjnego odbioru ich jakości i wyglądu estetycznego. Po wykonaniu wszystkich modułów zakonserwowane formy do betonu (szt-2) przechodzą na własność Zamawiającego, który odbierze ją osobiście. Etap II - Budowa i montaż zespołu kolumbariów po zachodniej stronie Cmentarza Komunalnego Doły (na wprost wejścia od strony ul. Smutnej) - 42 kwatery. Etap III - Budowa i montaż zespołu kolumbariów po wschodniej stronie Cmentarza Komunalnego Doły (wejście od strony ul. Smutnej) - 96 kwater. Wykonawca na wykonane roboty budowlane udzieli gwarancji jakości na okres 3 -ch lat licząc od daty wykonania Umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę o udzielenie zamówienia na Budowa naziemnej budowli z niszami ściennymi dla pochówków urn z prochami zmarłych po kremacji - tzw. kolumbarium zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000 zł - słownie ( trzy tysiące złotych). Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego nr: 84 1560 0013 2026 0000 2062 0017 Getin Bank Oddział Regionalny Getin Biznes w Łodzi. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. tj: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 100 000 zł, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji infrastrukturalnej lub gospodarki komunalnej lub ochrony środowiska. b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Kierownika Budowy - mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) Wykaz robót budowlanych o wartości co najmniej 100 000 zł wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w Wykazie. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie; 5) Informacje zawodowe osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia w formie CV - rozumiane jako informacja o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). Zalecany przez Zamawiającego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Do zalecanego wzoru CV należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego przez wskazane osoby w wykazie; Uprawnienia budowlane wskazanych osób winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub z wcześniej wydanymi przepisami. 6) Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: - Dokument potwierdzający wniesienie wadium -W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. -W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców . 7) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2), - składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w ppkt a ) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 Ip. pok. 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 Ip. pok. 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do: - wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w Formularzu Oferty - złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę co najmniej 250 000 zł, ważną przez cały okres trwania umowy. - złożenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.