eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Rębkowska › Remont mostu na rzece Wilga w m. Wilga w ciągu drogi powiatowej Nr 1305W Wola Celejowska (od drogi nr 801) - Skurcza (droga nr 801) w km 3+770 - (Dotychczasowy numer i nazwa drogi36 512 Wola Celejowska - Wilga).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Wola Rębkowska: Remont mostu na rzece Wilga w m. Wilga w ciągu drogi powiatowej Nr 1305W Wola Celejowska (od drogi nr 801) - Skurcza (droga nr 801) w km 3+770 - (Dotychczasowy numer i nazwa drogi: 36 512 Wola Celejowska - Wilga).
Numer ogłoszenia: 12904 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie, ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu na rzece Wilga w m. Wilga w ciągu drogi powiatowej Nr 1305W Wola Celejowska (od drogi nr 801) - Skurcza (droga nr 801) w km 3+770 - (Dotychczasowy numer i nazwa drogi: 36 512 Wola Celejowska - Wilga)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu mostu na rzece Wilga w m. Wilga w ciągu drogi powiatowej Nr 1305W Wola Celejowska (od drogi nr 801) - Skurcza (droga nr 801) w km 3+770 - (Dotychczasowy numer i nazwa drogi: 36 512 Wola Celejowska - Wilga) polegającego na wykonaniu następujących podstawowych prac: - roboty rozbiórkowe, - pogrubienie płyty ustroju niosącego, - zabezpieczenie betonu przed wpływem warunków atmosferycznych poprzez wykonanie reprofilacji PCC przyczółków i filarów mostu, - wymiana bariero-poręczy na bariero-poręcze podatne, - wymiana izolacji pomostu, - wykonanie płyt przejściowych wraz z podbudową na dojazdach do mostu, - wykonanie nawierzchni dwuwarstwowej z betonu asfaltowego, - wykonanie dylatacji bitumicznej na styku dojazdów z przyczółkami, oraz nad filarami mostu, -wykonanie odwodnienia mostu systemem drenażu z kruszywa lakierowanego żywicą, ułożonego na pasku geowłókniny i sączków z twardego PCW, - wymiana łożysk polegająca na zdemontowaniu, oczyszczeniu, pomalowaniu zestawem farb epoksydowych, zakonserwowaniu części tocznych smarem grafitowym i powtórnym ich zamontowaniu, - wykonanie stożków nasypów oraz skarpy pod mostem i utwardzenie betonowymi elementami drobnowymiarowymi, - wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych, - zamknięcie ruchu i skierowanie pojazdów objazdem (szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN słownie: (dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami ) oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na drukuZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:1. Wypełniony formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Zaakceptowany wzór umowy, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. z późniejszymi zmianami), 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9. ustawy. Informacje powinny być aktualne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.-Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje), 11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakim dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem formy władania, 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.-Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, (zgodnie z obowiązującymi przepisami) kierownika budowy, 13. Wykaz robót powierzonych podwykonawcom , 14. Oświadczenie o dysponowaniu środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, 15. Wstępny harmonogram robót, 16. Informacja dotycząca wyposażenia laboratorium, 17. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 18. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku wykonawców wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.