eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyrawa Wołoska › Wykonanie remontu drogi zniszczonej powodzią w miejscowościTyrawa WołoskaDroga NR. EW. 1938005(1 17418 R) w km 0+250 - 0+500 i 0+900 - 1+650

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Tyrawa Wołoska: Wykonanie remontu drogi zniszczonej powodzią w miejscowości: Tyrawa Wołoska: Droga NR. EW. 1938005(1 17418 R) w km 0+250 - 0+500 i 0+900 - 1+650
Numer ogłoszenia: 129049 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyrawa Wołoska , Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska, tel. 013 4621123 w. 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyrawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi zniszczonej powodzią w miejscowości: Tyrawa Wołoska: Droga NR. EW. 1938005(1 17418 R) w km 0+250 - 0+500 i 0+900 - 1+650.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podbudowy drogi przez profilowanie i wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego na odcinku 0+250 - 0+500. Wykonanie podbudowy drogi przez profilowanie i wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego a następnie nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej oraz wykonanie umocnienia poboczy wraz z odwodnieniem na odcinku 0+900 - 1+650..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie: 3.1. Oświadczenia złożone przez uprawnioną osobę/osoby reprezentujące oferenta: 3.1.1. Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 (że nie podlega wykluczeniu) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.2. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.1.3. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3.1.4. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z terenem realizacji poszczególnych zadań. 3.1.5. Oświadczam, że jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym i posiadam zaświadczenie/odpis z rejestru/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.1.6. Oświadczam ,, że posiadam niezbędne uprawnienia do realizacji zamówienia. 3.1.7. Oświadczam ,że posiadam niezbędna wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do realizacji zamówienia. 3.1.8. Oświadczam, ze moja sytuacja finansowa jest dobra i zapewni wykonanie zamówienia. 3.1.9. Oświadczam, że w okresie minionych trzech lat nie wyrządziłem szkody wykonując zamówienie publiczne. 3.1.10. Oświadczam, że w stosunku do mnie i mojej firmy nie ogłoszono upadłości , ani nie otwarto likwidacji. 3.1.11. Oświadczam, że mnie ani osób z kierownictwa firmy nie skazano prawomocnie za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.. 3.2. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 3.3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych. 3.4. Nie wymaga się wniesienia wadium. 3.5. Warunki złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: W przypadku składania oferty przez kilka występujących wspólnie podmiotów (konsorcjum), podmioty te: - dołączają do oferty zawartą między sobą umowę konsorcjum, która: a) upoważnia jednego z członków konsorcjum - pełnomocnika - do reprezentowania i występowania w imieniu pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego b) stwierdza, iż partnerzy konsorcjum są odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań związanych z wykonaniem zamówienia publicznego c) jest zawarta co najmniej na czas trwania umowy o wykonanie zamówienia publicznego, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi d) jest zawarta w formie pisemnej - składają razem jedną ofertę, podpisaną przez ustanowionego w umowie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podlegają takim samym warunkom podmiotowym, określonym w SIWZ, jak pozostali oferenci - dołączają do oferty wymienione w SIWZ dokumenty, wystawione indywidualnie na każdy z biorących udział w konsorcjum podmiotów. 3.6. Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 120 poz. 1126 z 2003 r.) w przypadku konieczności przed zawarciem umowy przedstawi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.7. Oferent powinien zapoznać się z projektem technicznym oraz obecnym stanem inwestycji w terenie i na tej podstawie przygotować ofertę. 3.8. Z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zostaną wykluczeni oferenci zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (u. p.z.p.). 3.9. Oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona. 3.10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Osoby te przedstawiają w załączeniu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniami o przynależności do Izb Inżynierów Budownictwa.. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.(w przypadku konieczności) zobowiązany jest dostarczyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał zgodę przewidzianą prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego( dot: urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) podpisane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty dodatkowe: 1) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dwóch robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu niniejszego zamówieniu.-należy wykazać co najmniej dwie roboty o wartości powyżej 100 tyś. zł ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tyrawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tyrawa Wołoska 38-535 Tyrawa Wołoska 175 tel. 013/46 56931 fax 013/4656924. e-mail: urzad@tyrawa.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy składać w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, w sekretariacie - pokój nr 10 w terminie do dnia 2009-08-27 do godz.9.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.