Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Tyrawa Wołoska: Wykonanie remontu drogi wewnętrznej zniszczonej powodzią w miejscowości Rakowa na działce nr. Ewid. 37 i 338/2 w km 0+000 - 0+200
Numer ogłoszenia: 129045 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyrawa Wołoska , Tyrawa Wołoska 175, 38-535 Tyrawa Wołoska, tel. 013 4621123 w. 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyrawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi wewnętrznej zniszczonej powodzią w miejscowości Rakowa na działce nr. Ewid. 37 i 338/2 w km 0+000 - 0+200.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Umocnienie poboczy, wykonanie podbudowy drogi na odcinku 200 m oraz wykonanie nawierzcni z mieszanki asfaltowo-mineralnej na odcinku 176 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie: 3.1. Oświadczenia złożone przez uprawnioną osobę/osoby reprezentujące oferenta: 3.1.1. Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 (że nie podlega wykluczeniu) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.2. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.1.3. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3.1.4. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z terenem realizacji poszczególnych zadań. 3.1.5. Oświadczam, że jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym i posiadam zaświadczenie/odpis z rejestru/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.1.6. Oświadczam ,, że posiadam niezbędne uprawnienia do realizacji zamówienia. 3.1.7. Oświadczam ,że posiadam niezbędna wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do realizacji zamówienia. 3.1.8. Oświadczam, ze moja sytuacja finansowa jest dobra i zapewni wykonanie zamówienia. 3.1.9. Oświadczam, że w okresie minionych trzech lat nie wyrządziłem szkody wykonując zamówienie publiczne. 3.1.10. Oświadczam, że w stosunku do mnie i mojej firmy nie ogłoszono upadłości , ani nie otwarto likwidacji. 3.1.11. Oświadczam, że mnie ani osób z kierownictwa firmy nie skazano prawomocnie za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.. 3.2. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 3.3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych. 3.4. Nie wymaga się wniesienia wadium. 3.5. Warunki złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: W przypadku składania oferty przez kilka występujących wspólnie podmiotów (konsorcjum), podmioty te: - dołączają do oferty zawartą między sobą umowę konsorcjum, która: a) upoważnia jednego z członków konsorcjum - pełnomocnika - do reprezentowania i występowania w imieniu pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego b) stwierdza, iż partnerzy konsorcjum są odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań związanych z wykonaniem zamówienia publicznego c) jest zawarta co najmniej na czas trwania umowy o wykonanie zamówienia publicznego, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi d) jest zawarta w formie pisemnej - składają razem jedną ofertę, podpisaną przez ustanowionego w umowie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podlegają takim samym warunkom podmiotowym, określonym w SIWZ, jak pozostali oferenci - dołączają do oferty wymienione w SIWZ dokumenty, wystawione indywidualnie na każdy z biorących udział w konsorcjum podmiotów. 3.6. Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 120 poz. 1126 z 2003 r.) w przypadku konieczności przed zawarciem umowy przedstawi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.7. Oferent powinien zapoznać się z projektem technicznym oraz obecnym stanem inwestycji w terenie i na tej podstawie przygotować ofertę. 3.8. Z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zostaną wykluczeni oferenci zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (u. p.z.p.). 3.9. Oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona. 3.10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Osoby te przedstawiają w załączeniu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniami o przynależności do Izb Inżynierów Budownictwa.. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.(w przypadku konieczności) zobowiązany jest dostarczyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał zgodę przewidzianą prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego( dot: urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) podpisane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty dodatkowe: 1) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dwóch robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu niniejszego zamówieniu.-należy wykazać co najmniej dwie roboty o wartości powyżej 50 tyś. zł ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tyrawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Tyrawa Wołoska 38-535 Tyrawa Wołoska 175
tel. 013/46 56931
fax 013/4656924.
e-mail: urzad@tyrawa.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy składać w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175, w sekretariacie - pokój nr 10 w terminie do dnia 2009-08-27 do godz.9.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2024
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w 2024 r.
- Modernizacja dróg gminnych na terenach PGR w miejscowości Narzym
- "Utrzymanie dróg leśnych i obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Łosie w roku 2024"
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 części
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.