eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny › Modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Parkowej w Szczekocinach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Szczekociny: Modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Parkowej w Szczekocinach
Numer ogłoszenia: 129041 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach , ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, woj. śląskie, tel. 034 3557050, faks 034 3557165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Parkowej w Szczekocinach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa zamówienia: Modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Parkowej w Szczekocinach. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w Szczekocinach następujących urządzeń: a.prasa taśmowa o wydajności 10m3/h; Prasa powinna być płukana wyłącznie filtratem w sposób gwarantujący niezamykanie dysz płuczących, zapewnienia 100% pokrycia zapotrzebowania na wodę płuczącą, nieprzerwana pracę przez co najmniej 12 godz. bez potrzeby czyszczenia sit, sygnalizacje stanów alarmowych z możliwością awaryjnego dopełnienia wodą zewnętrzną. Prasa powinna być wyposażona w niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, bębnowy bądź taśmowy zintegrowany z prasą lub stanowiący oddzielne urządzenie. Zagęszczacz powinien gwarantować współczynnik rozdziału stężenia suchej masy osadu na urządzeniu >99% (stężenie s.m. w odcieku winno wynosić < 1% s.m. osadu). Prasa winna być wyposażona w automatyczny system (pneumatyczny bądź hydrauliczny) regulacji położenia taśmy. Prasa winna być wyposażona w pneumatyczny lub hydrauliczny system naciągu taśmy. Szerokość taśm filtracyjnych prasy winna wynosić co najmniej 800 mm. Prasa winna być wyposażona w osłony boczne, tacę zbierającą filtrat z prasy zakończoną króćcem do podłączenia do kanalizacji oraz osłony wszelkich części ruchomych. Osłony powinny być wyposażone w okienka rewizyjne lub osłony powinny być częściowo wykonane jako ażurowe w celu obserwacji pracy urządzenia. Uwodnienie osadu po prasie winno wynosić 20% s.m. Typ osadu nadmiery i wstępny zagęszczony grawitacyjnie. Objętość osadu do 100 m3/d. Ilość suchej masy do 2000 kg/d. b.zestaw przygotowania i dozowania polielektrolitu o pojemności co najmniej 1000 l wraz z mieszadłem oraz pompa dozującą nurnikową z płynną regulacją wydatku w zakresie 0-300 l/h. c.pompa osadowa śrubowa o płynnej regulacji wydatku do 12 m3/h. d.stacja higienizacji osadu wapnem; stacja higienizacji osadu winna składać się z silosa o objętości V=10m3 wraz z układem zabezpieczającym przed zbrylaniem (elektrowibrator oraz mieszacz boczny) i systemem sygnalizującym minimalny stan napełnienia wapna w silosie na panelu kontrolnym stacji (czujnik poziomu minimalnego w silosie). Stacja higienizacji powinna być wyposażona w ślimakowy dozownik wapna o długości 4 m z płynną regulacją wydatku przy pomocy falownika oraz powinna gwarantować bezpyłowe napełnianie zbiornika oraz bezpyłowe dozowanie wapna z dozownika do mieszarki osadów i wapna. e.przenośnik bezwałowy wykonany ze stali nierdzewnej, długości l=4,0 m, średnica ślimaka 200 mm podający osad z prasy do mieszarki. f.przenośnik bezwałowy wykonany ze stali nierdzewnej, długości l=7,0 m, średnica ślimaka 200 mm podający mieszaninę osadu i wapna na przyczepę. g.mieszarka osadów z wapnem - korpus z komorą wyposażoną w pokrywę z otworami zsypowymi, kosz zasypowy oraz dwa wałki napędowe z łopatkami mieszającymi przeciwbieżnymi napędzane za pomocą jednego silnika (zapobieganie powstawaniu martwych stref), wykonanie: stal nierdzewna oprócz napędu zabezpieczonego antykorozyjnie. Mieszarka ponadto powinna być wyposażona w dodatkowe zabezpieczenie łożysk przed przedostawaniem się do nich osadu w postaci zastosowania łożysk z simeringiem oraz osłon ze stali nierdzewnej przyspawanych do wałów mieszalnika. h.Sprężarka dostosowana do potrzeb prasy (jeśli jest wymagana). i.Automatyczne sterowanie urządzeniami stacji odwadniania i higienizacji osadów. 3.Dostawa urządzeń obejmuje kompletny ich montaż (ustawienie w pomieszczeniu urządzeń zgodnie z projektem), ich podłączenie hydrauliczne i elektryczne wraz z niezbędnym orurowaniem i okablowaniem oraz rozruch technologiczny i szkolenie obsługi oczyszczalni. 4.Urządzenia winny być wykonane wyłącznie ze stali nierdzewnej nie gorszej niż AISI 304. 5.Urządzenia powinny być wysokiej jakości, dostosowane do warunków środowiskowych, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające do stosowania na terenie Polski oraz spełniać wymagania odpowiednich Polskich Norm i przepisów BHP. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie oczyszczalni ścieków w Szczekocinach ul. Parkowa wraz z dokonaniem niezbędnych podłączeń instalacyjnych oraz dokonania jego rozruchu technicznego i technologicznego. 7.Po dokonaniu montażu i rozruchu technicznego oraz technologicznego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia obsługi i nadzoru bezpośredniego stacji odwadniania osadu. Szkolenie przeprowadzone winno być na gotowym do eksploatacji obiekcie. Wykonawca zobowiązuje się zapoznać wyznaczone osoby z zasadami działania, konstrukcją i charakterystyką zastosowanych urządzeń, systemami alarmowymi i sposobem postępowania w przypadku nieprawidłowości oraz zasad BHP na stanowisku pracy. 8.Zamawiający wymaga, aby gwarancja na urządzenia była nie krótsza niż 36 miesięcy, a na zużycie kompletu taśm filtracyjnych stacji odwadniania co najmniej 60 miesięcy. 9.Silos zostanie posadowiony na przygotowanym przez administratora obiektu fundamencie. 10.Instalacja wodno - kanalizacyjna, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego oraz wentylacji i ogrzewania nie jest przedmiotem zamówienia. 11.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie podłączeń do istniejącej rozdzielnicy wewnętrznej nie wyposażonej w aparaturę zabezpieczającą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i montażu prasy do odwadniania osadu o wartości co najmniej 120.000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.Formularz ofertowy o treści stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ b.Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia żądane przez Zamawiającego i wymienione w rozdziale 5 niniejszej SIWZ. c.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron i wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty. Zmiana ta może dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy. Zmiana możliwa jest w następujących sytuacjach: 1.wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy, a w szczególności zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku. 2.wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3.wystąpienia istotnych okoliczności mających wpływ na wykonanie zamówienia; 4.wystąpienia siły wyższej; 5.zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy; w przypadku przekształcenia lub zmiany danych Wykonawcy, jest on zobowiązany niezwłocznie poinformować pisemnie o tej zmianie Zamawiającego przedstawiając stosowne dokumenty potwierdzające dokonane zmiany. 3.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4.Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia wykonywania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, pok. 1 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.