eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zakup i dostawa oprogramowania biurowego, przedłużenie wsparcia technicznego i serwisów oprogramowania oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Toruń: Zakup i dostawa oprogramowania biurowego, przedłużenie wsparcia technicznego i serwisów oprogramowania oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu
Numer ogłoszenia: 128970 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu , ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574142 (43), faks 056 6574143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oprogramowania biurowego, przedłużenie wsparcia technicznego i serwisów oprogramowania oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie siedmioczęściowe - części A,B,C,D,E,F i G prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23.12.2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. 1735 j.t.) w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz 907 z późn. zm.) na zakup i dostawę oprogramowania biurowego, przedłużenie wsparcia technicznego i serwisów dla oprogramowania oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej części, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 51.61.11.00-9, 71.35.63.00-1, 48.76.00.00-3, 48.90.00.00-7, 48.31.00.00-4, 48.99.00.00-4, 48.21.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadcznie o nienależeniu lub należeniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r.; Formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, pok. nr 407 (IV p.) w godzinach 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, VII piętro, pok. nr 2 (kancelaria) w godzinach 7.30-15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej: Pomoc Techniczna PT PO WER - 5,16%, ze środków PT POKL - 20,9 %.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej EMC AX4-5 wraz z wyposażeniem w cenie oraz o parametrach określonych w części A Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej EMC AX4-5 wraz z wyposażeniem w cenie oraz o parametrach określonych w części A Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r. o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla serwera HP prowiant DL380G6 w cenie oraz o parametrach określonych w części B Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla serwera HP prowiant DL380G6 w cenie oraz o parametrach określonych w części B Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 SIWZ z dnia 29.05.2015 r. o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup pakietów oprogramowania biurowego w cenie oraz o parametrach określonych w części C Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pakietów oprogramowania biurowego w cenie oraz o parametrach określonych w części C Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r. poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.99.00.00-4, 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend micro Officescan w cenie oraz o parametrach określonych w części D Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend micro Officescan w cenie oraz o parametrach określonych w części D Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r. o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedłużenie wsparcia technicznego dla systemu LANDesk w cenie oraz o parametrach określonych w części E Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego dla systemu LANDesk w cenie oraz o parametrach określonych w części E Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r. o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedłużenie wsparcia technicznego dla platformy vmware wraz z wykonaniem aktualizacji w cenie oraz o parametrach określonych w części F Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego dla platformy vmware wraz z wykonaniem aktualizacji w cenie oraz o parametrach określonych w części F Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r. o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust.8 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla 2 urządzeń UTM Netasq U250 pracujących w klastrze HA oraz przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla 2 urządzeń UTM Netasq U120 w cenie oraz o parametrach określonych w części G Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla 2 urządzeń UTM Netasq U250 pracujących w klastrze HA oraz przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla 2 urządzeń UTM Netasq U120 w cenie oraz o parametrach określonych w części G Formularza ofertowo- cenowego będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ z dnia 29.05.2015 r. o wartości poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.