eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › NA KONSERWACJĘ GMINNEGO OŚWIETLENIA ULICZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Kostrzyn: NA KONSERWACJĘ GMINNEGO OŚWIETLENIA ULICZNEGO
Numer ogłoszenia: 128968 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87066 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA KONSERWACJĘ GMINNEGO OŚWIETLENIA ULICZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego w 2014 roku na terenie miasta i gminy Kostrzyn, będącego własnością i w zarządzie Gminy Kostrzyn. Konserwacja polegać będzie na stałym utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia, w tym: na montażu i wymianie lamp oświetleniowych na różnych typach słupów, i w razie konieczności wymianie różnych typów słupów oświetleniowych oraz montażu i demontażu świetlnych dekoracji świątecznych i okolicznościowych. Ilościowy wykaz wszystkich prac został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych rodzajów prac w ciągu trwania realizacji usług i robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej lub ustnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót Wszystkie usługi wykonywane będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. USŁUGI: Szczegółowy zakres robót został określony w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR z marca 2014 r., stanowiącej załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, 2) Przedmiarze Robót, Kosztorysie ofertowym z dnia 12.03.2014 r., stanowiącym załącznik nr 6 do oferty Dokumenty, o których mowa w punktach 1) i 2) zostały opracowane przez firmę ENTRA Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 Kostrzyn. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% . UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji usług i robót) zastosowania usług, robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych, w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu). 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Terminy realizacji zamówienia: 1. Rozpoczęcie usług/robót: wymagana gotowość do świadczenia robót - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Planowany termin zakończenia realizacji usług-robót 31.12.2014 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu zakończenia realizacji poszczególnych zakresów usług/robót, przy założeniu, że: 1) Serwis całodobowy, czynny w niedziele i święta; 2) Czas trwania naprawy - usuwania awarii w sieci oświetleniowej (licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia) - wynosi 24 godziny, przy czym termin przystąpienia do ustalenia przyczyny awarii wynosi max 4 godziny. W przypadku uznania przez Zamawiającego przyczyny awarii za skomplikowaną dopuszcza się ustalenie indywidualnego terminu usuwania awarii. 3) Wymiana przepalonych źródeł światła - nastąpi w terminie do 7 dni roboczych, 4) Interwencje dotyczące przypadkowego załączenia się oświetlenia w ciągu dnia załatwiane będą w czasie 12 godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SerwisDrogowy.pl Sp. z o.o., ul. Stefańskiego 2, 62-002 SUCHY LAS, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85208,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62952,63

  • Oferta z najniższą ceną: 62952,63 / Oferta z najwyższą ceną: 75147,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.