eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Olsztyn: USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO
Numer ogłoszenia: 12893 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu transportu sanitarnego obejmującego przewożenie pacjentów oraz materiałów i próbek medycznych zgodnie z poniższym zakresem: 1.1 Zadanie Nr 1: Transportu pojazdem sanitarnym z kierowcą obejmujący: a) przewóz pacjentów na konsultacje i badania, b) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania, c) transport materiałów i próbek medycznych, d) transport wyników badań diagnostycznych i laboratoryjnych, e) inne doraźne przewozy związane z działalnością Zamawiającego. 1.1.1 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 1: a) Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu do wyłącznej dyspozycji 1 pojazd wraz z kierowcą na okres od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w godz.: 7:00-15:00. Transport ten będzie wykonywany w obrębie miasta Olsztyna i powiatu Olsztyn. Wynagrodzenie za usługę będzie rozliczane miesięcznie w sposób ryczałtowy. b) W przypadku pełnego wykorzystania pojazdu, o którym mowa w pkt. a) , Wykonawca zabezpieczy dodatkowy pojazd w celu doraźnego wykonywania usługi w dni powszednie. c) Wykonawca będzie także zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość korzystania z usługi transportu sanitarnego w godz. 15:00 - 7:00 w dni powszednie, całodobowo w dni wolne od pracy oraz możliwość transportu pacjentów poza granice powiatu olsztyńskiego. d) Wykonanie usług, o których mowa w pkt b) i c) odbywać się będzie po telefonicznym uzgodnieniu czasu i miejsca wykonania zlecenia z przedstawicielem Zamawiającego, przy czym wezwanie Zamawiającego powinno zostać złożone nie później niż: - dla przewozów miejscowych - 1 godzinę przed planowanym rozpoczęciem transportu, - dla przewozów zamiejscowych - 2 godziny przed planowanym rozpoczęciem transportu. Każde wezwanie telefoniczne będzie potwierdzane pisemnym zleceniem transportu zatwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Rozliczenia będą się odbywać wg stawek określonych w pkt 5 lit. a) w tabeli Formularza ofertowego w poz. 2 (wg stawek określonych dla dodatkowego pojazdu). e) Rozliczenie usług, o których mowa w pkt b) i c) następować będzie wg ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu powrotu do siedziby Zamawiającego lub powrotu do miejsca stacjonowania, o ile znajduje się ono na terenie miasta Olsztyna lub jeśli rozliczenie wg miejsca stacjonowania wypadnie korzystniej dla Zamawiającego. 1.2 Zadanie Nr 2: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: a) Karetką typu P- ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 65 2012 DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny b) Karetką typu P - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 65 2012 DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny c) Karetką typu S - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 65 2012 DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny - lekarz 1.2.2 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 2: a) Wykonawca winien posiadać dyspozycyjność całodobową. Usługa będzie wykonywana na terenie całego kraju i sporadycznie poza jego granicami. b) Transporty planowe odbywać się będą od godziny 7 do 20-ej we wszystkie dni tygodnia. c) Zlecenia na transport będą przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego. d) Maksymalny czas podstawienia karetki na wyjazdy nieplanowane wynosi 1 h od momentu zgłoszenia. e) Pacjenci przekazywani do innej placówki medycznej, winni być transportowani z siedziby Zamawiającego do określonej placówki bez zbędnej zwłoki. f) Transport wykonywany na podstawie zlecenia będzie wykonywany zgodnie z aktualnym Zarządzeniem Dyrektora w sprawie określenia zasad zlecania pacjentom Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie przejazdu środkami transportu sanitarnego lądowego. g) Rozliczenie usług następować będzie wg dwukrotności ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu przyjazdu do miejsca przeznaczenia, na podstawie zleceń zatwierdzonych przez Zastępcę Dyrektora ds. Medycznych, zawierających potwierdzenie osoby, której przekazano pacjenta, wg stawek dla poszczególnego rodzaju karetek. h) Do faktury zbiorczej za zrealizowane usługi w danym miesiącu Wykonawca dołączy kserokopię wszystkich zleceń na transport prawidłowo wypełnionych przez Wykonawcą w części dotyczącej wykonania zleconych przewozów. i) Zamawiający przewiduje zlecanie ok. 5 transportów tygodniowo..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz posiadają decyzję zezwalającą na uprzywilejowanie w ruchu drogowym pojazdu w przypadku, gdy będzie on używany bezpośrednio w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego dla minimum dwóch posiadanych pojazdów - należy przedłożyć ww dokumenty oraz oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi transportu sanitarnego o wartości kontraktu min. 50 000 zł brutto każdy należy przedłożyć wykaz ww usług wraz z potwierdzeniem ich prawidłowego wykonania oraz złożyć oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz posiadają pojazdy sanitarne i dysponują kierowcami z aktualnym prawem jazdy kat. B, spełniającymi wymogi określone w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz.U. Nr 30, poz. 151 ze zmianami), ratownikami medycznymi, lekarzami lub korzystają z zasobów innych podmiotów w w/w zakresie - na potwierdzenie złożą wykaz posiadanych pojazdów i oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz dysponują kierowcami z aktualnym prawem jazdy kat. B, spełniającymi wymogi określone w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz.U. Nr 30, poz. 151 ze zmianami), ratownikami medycznymi, lekarzami lub korzystają z zasobów innych podmiotów w w/w zakresie - złożą wykaz personelu oraz oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia t.j. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1000 000,00 zł przedłożą dowód opłaconej polisy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SWIZ, 2. Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek główny , III piętro, pok. 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek główny , III piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.