Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Oława: Dostawa zestawów komputerowych
Numer ogłoszenia: 128920 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury , ul. 11 Listopada 27, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3132829, faks 71 3132829.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń : - zestawy komputerowe typ I - 6 szt. - zestawy komputerowe typ II - 22 szt. - monitory typ I - 28 szt. - stacja robocza do grafiki - 1 szt. - monitor graficzny - 1 szt. - notebook - 3 szt. - przenośna stacja robocza do muzyki - 1 szt. - fotograficzna drukarka atramentowa - 1 szt. - skaner fotograficzny - 1 szt. - zasilacz awaryjny 700VA- 6 szt. - zasilacz awaryjny 1200 VA - 1 szt. do siedziby zamawiającego tj. Ośrodek Kultury, 55-200 Oława, ul. 11 Listopada 27.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie zestawów komputerowych o wartości minimum 100 000 zł brutto każda lub co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 100 000 zł każda . Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 i opisu doświadczenia zawodowego - załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1 certyfikat ISO9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji lub równoważny ( dla części urządzeń opisanych w załączniku do oferty - specyfikacja techniczna) 2 .certyfikat CE dla oferowanego sprzętu (dla części urządzeń opisanych w załączniku do oferty - specyfikacja techniczna) 3. certyfikat potwierdzający poprawną współpracę sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym(dla części urządzeń opisanych w załączniku do oferty - specyfikacja techniczna)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo w konsorcjum ( jeżeli dotyczy) Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa ( tylko w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, konsorcjum).W pełnomocnictwie konsorcjum winny znaleźć się: - firmy czy nazwy partnerów bądź imiona i nazwiska partnerów ( jeżeli członkowie konsorcjum to osoby fizyczne) wszystkich członków konsorcjum; - nazwa pełnomocnika albo imię i nazwisko pełnomocnika; - podpisy przedstawicieli członków konsorcjum; - zakres pełnomocnictwa; -data udzielenia pełnomocnictwa. 2 Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawcę ( jeżeli dotyczy). Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę , do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury, 55-200 Oława,ul. 11 Listopada 27 ( sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Kultury,55-200 Oława, ul. 11 Listopada 27 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.06.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet nr 6- Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska ( Turystyka i Kultura). Działania nr 6.4 - Turystyka kulturowa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolonej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 , Szkoła Podstawowa nr 8 w Oławie
- Modernizacja oczyszczalni ścieków Stanowice w gminie Oława
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji "Budowa odcinka ul. Spółdzielczej w Marcinkowicach" oraz przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Owczarach i w Jankowicach Małych.
- Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
- Rewitalizacja i modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Oławie z renowacją zabytkowego oświetlenia zewnętrznego
- Budowa oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w m. Jankowice
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/TP/2024/26-komputery
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.