Sosnowiec: Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej z wyposażeniem dodatkowym
dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
Numer ogłoszenia: 128904 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej z wyposażeniem dodatkowym dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPECYFIKACJA ZAMRAŻARKI NISKOTEMPERATUROWEJ Z WYPOSAŻENIEM DODATKOWYM Parametry techniczne zamrażarki: Typ zamrażarki: pionowa Zakres temperatury od -40°C do -86°C Protokół kontroli jakości (w -20 °C) Instrukcja obsługi oraz menu w języku polskim Sygnalizacja otwartych drzwi Pojemność przynajmniej 320 litrów Naturalny obieg powietrza Drzwi podwójne, pełne, zamykane na klucz Izolacja z pianki Możliwość regulacji temperatury co 0,1°C Czas schładzania z +25°C do -86°C nie dłużej niż 3,5 godziny Czas nagrzewania w przypadku awarii zasilania z -80°C do -60°C nie krótszy niż 1,5 godziny Materiał komory wykonany z stali nierdzewnej 0H17 (wg DIN 1.4016) Obudowa z blachy malowanej proszkowo Wymiary zewnętrzne: szerokość max 850mm/wysokość max 1910mm/głębokość max950mm Wymiary komory : szerokość max 520mm/ wysokość max 1140mm/ głębokość max 550mm Maksymalne obciążenie urządzenia 80 kg Maksymalne obciążenie półki 10 kg Moc znamionowa urządzenia 670 W Zużycie energii 18 kWh/24h w -80°C Waga urządzenia 200 kg Zasilanie 230 V 50 Hz 4 komory wewnętrzne fabrycznie wykonany otwór umożliwiający podłączenie systemu awaryjnego podtrzymania temperatury CO2 dwa agregaty pracujące w systemie kaskadowym otwór do wprowadzenia zewnętrznego czujnika f=20mm możliwość podłączenia oprogramowania zewnętrznego do identyfikacji usterek zamrażarki Parametry sterownika zamrażarki: Mikroprocesorowy PID z graficznym wyświetlaczem LCD Możliwość ustawienia temperatury pracy Praca z priorytetem temperatury Nastawianie opóźnienia startu pracy urządzenia od przynajmniej 1 minuty do 99:59 godzin Praca ciągła w zakładanej temperaturze Rejestracja maksymalnej, średniej i minimalnej wartości temperatury dla każdego segmentu Możliwość podglądu zadanych i bieżących parametrów podczas pracy urządzenia Wizualna i dźwiękowa sygnalizacja przekroczenia zadanej temperatury Kontrola zaniku napięcia Zegar czasu rzeczywistego Alarm dźwiękowy Funkcja autokontroli (self-check) Pamięć wyników pomiarowych do przynajmniej 2046 danych Akumulatorowe podtrzymanie pracy sterownika w przypadku braku zasilania (akumulator żelowy o parametrach co najmniej 12V, 7Ah) Niezbędne wymagane wyposażenie dodatkowe System awaryjnego podtrzymania temperatury pozwalający na dozowanie CO2 w przypadku wzrostu temperatury w komorze, montowany fabrycznie, utrzymujący temperaturę -70oC przez co najmniej 8 godzin dla butli 50l ciekłego CO2 System stabilizacji napięcia dla zamrażarki tzw. UPS o następujących parametrach: moc pozorna co najmniej 1500VA, moc rzeczywista(900W), zasilanie 230V, maks. czas przełączenia na baterię: 4ms Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania: 6 x IEC320 C13 (10A) Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową: 2 x IEC320 C13 (10A) Typ gniazda wejściowego IEC320: C14 (10A) Czas podtrzymania dla obciążenia: 100% co najmniej 5 min Czas podtrzymania przy obciążeniu: 50% co najmniej 13 min Zimny start: Tak Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak Sinus podczas pracy na baterii: Nie Porty komunikacji: USB Port zabezpieczający linie danych: RJ45 - linia modemowa/faxowa, DSL, 10/100BaseTX Diody sygnalizacyjne : pracę z sieci zasilającej, przeciążenie UPSa, awaria akumulatora, praca z baterii, konieczna wymiana baterii Alarmy dźwiękowe: Tak Niezbędne wymagane warunki dodatkowe: Gwarancja min.24 miesiące Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny prowadzony na terenie kraju, świadczony przez dostawcę Oświadczenie o ilości i rodzaju czynnika chłodzącego (ilość zgodna z ustawą z dnia 15.05.2015r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20 - Zamrażarki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.