eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja stadionu lekkoatletycznego oraz boiska wielofunkcyjnego w COS/OPO w Zakopanem.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Warszawa: Modernizacja stadionu lekkoatletycznego oraz boiska wielofunkcyjnego w COS/OPO w Zakopanem.
Numer ogłoszenia: 128893 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298720, 5298750, fax 022 6289179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stadionu lekkoatletycznego oraz boiska wielofunkcyjnego w COS/OPO w Zakopanem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja stadionu lekkoatletycznego polega na: - wykonaniu nowej 6 torowej bieżni poliuretanowej wylewanej dł. 400 m., - wykonaniu nowej 8 torowej prostej dł. 110 m o nawierzchni poliuretanowej wylewanej - wykonaniu wewnątrz bieżni, nowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej i wymiarach 60m x 92m, - wykonaniu na stadionie nowego stanowiska do skoku w wzwyż, - wykonaniu na stadionie nowego stanowiska do rzutu dyskiem i młotem, - wykonaniu na stadionie dwóch nowych stanowisk do skoku w dal, - wykonaniu na stadionie dwóch nowych stanowisk do skoku o tyczce, - wykonaniu na stadionie dwóch nowych stanowisk do rzutu oszczepem, - wykonanie na stadionie wydzielonego odcinka bieżni z rowem z wodą do biegu z przeszkodami o nawierzchni poliuretanowej wylewanej - demontażu starej instalacji nawodnienia i odwodnienia stadionu, - wykonaniu nowej instalacji nawodnienia i odwodnienia terenu stadionu. Modernizacja boiska wielofunkcyjnego polega na: - wykonaniu nowego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wylewanej - wykonaniu nowego (demontowanego) ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego, - wykonaniu wokół boiska ciągów pieszo-jezdnych, - wykonanie nowego odwodnienia terenu boiska. Wymagane jest , aby nawierzchnia bieżni , zakoli ,rozbiegów , boiska była wykonana jako poliuretanowa jednowarstwowa w technologii wylewanej. Nawierzchnia ta musi posiadać certyfikat IAAF oraz atest higieniczny . Zamawiający nie dopuszcza wykonania nawierzchni z poliuretanu z granulatu pochodzącego z recyklingu. Zamawiający nie dopuszcza stosowania nawierzchni poliuretanowych prefabrykowanych Grubości nawierzchni poliuretanowych na poszczególnych elementach stadionu i boisku muszą być zgodne z projektem wykonawczym. Zamawiający nie dopuszcza zmian w układzie warstw podbudowy w stosunku do projektu wykonawczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa uzgodniona z PZLA, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i przedmiar robót. Wszystkie pozostałe elementy robót występujące w dokumentacji projektowej lecz nie wymienione w powyższym opisie przedmiotu zamówienia np. wykonanie muru oporowego nie są przewidziane do realizacji w ramach obecnego etapu prac i nie podlegają wycenie. Elementy robót objęte niniejszym zamówieniem zawarte są w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót- które należy traktować jako element pomocniczy do prawidłowego przygotowania oferty. Ponadto w ramach realizacji zadania do obowiązków Wykonawcy należy także: - zagospodarowanie terenu zgodnie z dokumentacją techniczną. - Organizacja, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy w miejscu wskazanym przez Inwestora. - Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót. -Wykonanie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną potwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Geodezyjny w Zakopanem - Doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego - Uzyskanie certyfikatu IAAF First Class na stadion lekkoatletyczny - Zapewnienie ochrony obiektu na czas realizacji inwestycji. Uwaga : Podane w projekcie nazwy własne, znaki handlowe lub marki producenta należy traktować jako wymogi jakościowe . Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, o parametrach nie gorszych jak określone w dokumentacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.24 - Stadiony Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 140.000 zł. / słownie sto czterdzieści tysięcy złotych/ 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. O/Warszawa Nr 22 1240 6247 1111 0000 4973 5475 Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 5. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. Dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca lub gwarant lub poręczyciel nie może ograniczać w żaden sposób (np. żądaniem dodatkowych dokumentów, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006.164.1163 ze zm.), w tym: : 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej budowę lub przebudowę 1 stadionu lekkoatletycznego i stadion ten uzyskał certyfikat ( zaświadczenie) PZLA a w przypadku, gdy stadion został wykonany w innym kraju - odpowiednio równoważny dokument wystawiony przez Federację lekkoatletyczną tego kraju lub inny podmiot do tego upoważniony na mocy obowiązujących przepisów w tym kraju. Stadion ten winien posiadać nawierzchnię bieżni, zakoli, rozbiegów wykonaną z poliuretanu o powierzchni nie mniejszej niż 6000 m2. Wewnątrz stadionu winno być usytuowane boisko o nawierzchni z trawy naturalnej o powierzchni nie mniejszej niż 6000 m2. Wartości brutto robót nie może być mniejsza niż 4 miliony zł. b) Dysponują co najmniej: - 1 osobą ( kierownik budowy), która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osobą ( kierownik robót), która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a ponadto osoby te posiadają co najmniej 2 -letnie doświadczenie zawodowe / od daty uzyskania uprawnień/ 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3 miliony złotych b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 milionów złotych 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: - warunek określony w ust.1a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - warunek określony w ust.1 b) oraz ust.2 a) Wykonawcy mogą spełniać łącznie. - warunek określony w ust.2 b) zobowiązany jest spełnić każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI SIWZ. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1.Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Zakres i sposób poprawiania omyłek rachunkowych określa art. 88 ustawy. 2. Jeżeli w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jego oferta zostanie odrzucona. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - Cena - waga 90 % wg wzoru: Najniższa cena oferty brutto C = ----------------------------------------- x 90 cena badanej oferty brutto - Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 10% wg zasady: - okres gwarancji = 3 lata - 0 pkt - okres gwarancji dłuższy o rok - 5 pkt - okres gwarancji dłuższy o 2 lata - 10 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego składają następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.06.164.163 ze zm.) - załącznik nr 2 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt V ust.1 lit.a), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ; e) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie ( zał. nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należycie f) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt Vust.1 lit.b) wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ; g) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 4 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. h) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt V ust.2 lit.a) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , i) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt V ust.2 lit. b), aktualną na dzień składania ofert. 2.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.W przypadku reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przez pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo dla tej osoby - w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres uprawnień osoby upełnomocnionej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust.1lit.a), b), c), i) składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 i ustalone powyżej, oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy składają łącznie a na dokumencie oświadczenia - załączniku nr 2 składa podpis każdy z Wykonawców lub osoba upoważniona przez Wykonawców do ich reprezentowania. 6.Dokumenty składa się w oryginale lub kopii poświadczonej (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit.b) oraz ust.1 lit. c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.Dokument wymieniony w lit. a) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymieniony w lit. b) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem wymogu określonego w ust.7. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie wymagane zapisy i informacje, ujęte we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (NIE DOTYCZY) i dołącza do oferty. 12.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty te Wykonawca złoży w oryginale lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,9
  • 2. Okres gwarancji - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 Warszawa pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 Warszawa pok.119 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.