eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Poznań: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 128861 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków dezynfekcyjnych z podziałem na 9 części : - część nr 1 - Preparaty myjąco - dezynfekujące; - część nr 2 - Kaseta z nabojami H2O2 do sterylizacji plazmowej Sterrad 200; - część nr 3 - Pakiet testowy do pary; - część nr 4 - Formalina Mercka; część nr 5 - Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i tkanin; część nr 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, wyrobów medycznych oraz powierzchni; część nr 7 - Preparat myjąco - dezynfekujący narzędzia i endoskopy giętkie; część nr 8 - Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych i powierzchni; część nr 9 - Preparaty do dezynfekcji pola operacyjnego - barwione; 2) Szczegółowy opis poszczególnych części został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga : a) realizacji dostaw w terminie 7 dni, od dnia dostarczenia Wykonawcy zamówienia faxem; b) realizacji dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem; c) terminu ważności środków dezynfekcyjnych nie krótszego niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; d) daty ważności i numeru serii na opakowaniu indywidualnym; e) dostaw preparatów identycznych z preparatami zaproponowanymi w ofercie; f) w odniesieniu do część nr 1 - 8 - Wykonawca, który uzyska zamówienie będzie zobowiązany do odbioru pustych pojemników po zużytych preparatach. 4)Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie : a) zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i użytkowania - w odniesieniu do części nr 1 - poz. 2 i 3, oraz do części nr : 2, 3, 4; b) zgłoszenie / wpis do Rejestru Produktów Biobójczych - w odniesieniu do części nr 1 - poz. 1, oraz do części nr : 5, 6, 7, 8; c) decyzja - pozwolenie Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 13.03.2004 roku, Nr 53, poz. 533 z późn. zm.) - w odniesieniu do części nr 9; d)deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektywy Unii Europejskiej nr 93/42/EEC - w odniesieniu do część nr 1 - 8; e) Certyfikat CE - w odniesieniu do części nr 1 - 8; f) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymaganej normy PNEN 14887 - w odniesieniu do część nr 1 - 8; g) Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego - w odniesieniu do części od nr 1 - 8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie przepisu art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 8 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie z zastosowaniem metody : spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)koncesję , zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - dołączyć aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, obejmującą okres realizacji zamówienia - w odniesieniu do części nr 9. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 7 do specyfikacji. 4)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 8 do specyfikacji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( w ramach oferty wspólnej ) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania : 1)Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2)Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie : postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4)Dokumenty wymienione w punkcie 8.1 specyfikacji każdy Wykonawca składa oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą dotyczyć zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców. Na podstawie przepisu art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 105 - Dział zamówień Publicznych mieszczącym się w Budynku Technicznym, wejście E1, ze strony internetowej Zamawiającego, lub drogą pocztową.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres podany wyżej..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty myjąco - dezynfekujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty myjąco - dezynfekujące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaseta z nabojami H2O2 do sterylizacji plazmowej Sterrad 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaseta z nabojami H2O2 do sterylizacji plazmowej Sterrad 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet testowy do pary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet testowy do pary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Formalina Mercka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formalina Mercka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i tkanin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i tkanin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, wyrobów medycznych oraz powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, wyrobów medycznych oraz powierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat myjąco - dezynfekujacy narzędzia i endoskopy gietkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat mująco - dezynfekujący narzędzia i endoskopy giętkie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych i powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych i powierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji pola operacyjnego - barwione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji pola operacyjnego - barwione.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.