eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Zakup i dostawa 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno białych, drukarki laserowej kolorowej zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Office

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Grodzisk Mazowiecki: Zakup i dostawa 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno białych, drukarki laserowej kolorowej zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Office, 2 sztuk pakietu Corel, 3 sztuk Total Commandera oraz 10 sztuk programu Winrar dla Starostwa Powiatu Grodziskiego.
Numer ogłoszenia: 128846 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, fax 022 7243049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno białych, drukarki laserowej kolorowej zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Office, 2 sztuk pakietu Corel, 3 sztuk Total Commandera oraz 10 sztuk programu Winrar dla Starostwa Powiatu Grodziskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno białych, drukarki laserowej kolorowej zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Offi-ce, 2 sztuk pakietu Corel, 3 sztuk Total Commandera oraz 10 sztuk programu Winrar dla Starostwa Powiatu Grodziskiego. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa: - dwunastu sztuk jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem, - trzydziestu trzech sztuk monitorów LCD - dwunastu sztuk zasilaczy awaryjnych UPS - zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego OCE TDS 450 - dwóch skanerów stolikowych - dwóch drukarek sieciowych - trzech drukarek laserowych czarno białych - drukarka laserowa kolorowa - dwóch sztuk pakietu biurowego w 100% z Microsoft Office 2007 professional PL wraz z nośnikiem lub równoważnych - dwóch sztuk programu graficznego w 100% zgodnego z Corel Draw Graphics Suite PL wraz z nośnikiem lub równoważnych - trzech sztuk programu w 100% zgodnego z Total Commander PL wraz z nośnikiem lub równoważnych - dziesięciu sztuk programu w 100% zgodnego z Winrar PL wraz z nośnikiem lub równo-ważnych. Parametry w.w sprzętu komputerowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z zaproponowanymi cenami realizacji dostaw. W cenie musi być również uwzględniony koszt ewentualnego odbioru uszkodzonego sprzętu w okresie gwarancji i jego ponowne dostarczenie po naprawie do siedziby zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na sprzęt komputerowy wynosi: - jednostki komputerowe - 3 lata - monitory - 3 lata - drukarki - 1 rok - skanery - 3 lata - zasilacze awaryjne UPS - 2 lata Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ( dyrektywa unijna dotycząca niskonapięciowych urządzeń elektrycznych 73.23.EEC tak zwana LVD oraz kompatybilności elektromagnetycznej 89.336.EEC tak zwana EMC) i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa, oraz posiadać certyfikat zgodności z normą Energy Star

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum dwie dostawy o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 14 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ), - wykaz zaproponowanej konfiguracji sprzętu wraz z zainstalowanym oprogramowaniem ( na załączniku Nr 2 do SIWZ w kolumnie marka i model wraz z zaproponowanymi cenami). - podpisany projekt umowy ( załącznik Nr 3 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 na formularzu ofertowym - załącznik Nr 4 do SIWZ; - wykaz zrealizowanych dostaw ( załącznik Nr 5 do SIWZ) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr . Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki Budynek B I piętro pokój Nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki Sala obsługi mieszkańców (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.