eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 5/13/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Dęblin: Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 5/13/N
Numer ogłoszenia: 128838 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85444 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 5/13/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych według zamówienia złożonego przez zamawiającego, których szczegółowy zakres został określony w załączniku Nr 1 do siwz. 2. Dostarczane części powinny być fabrycznie nowe, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Materiały powinny być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, z gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy liczoną od daty pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 4. Dostawa powinna być zrealizowana do magazynu służby czołgowo-samochodowej w terminie do 4 dni roboczych następujących po dniu złożenia pisemnego zamówienia, zgodnie z ceną wystawioną przez dostawcę w formularzu ofertowym zał. Nr 1. Dopuszcza się możliwość złożenie zamówienia na części z dopiskiem AWARIA, gdzie czas realizacji będzie wynosił do 72 godz. od chwili złożenia zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jako oferta równoważna traktowana będzie oferta obejmująca odpowiednio zamienniki zamawianych części wytworzone przez innych producentów niż producenta pojazdu, zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu, co wykonawca powinien potwierdzić odpowiednimi świadectwami jakości przy odbiorze dostawy. Brak odpowiednich świadectw jakości będzie skutkować odmową odbioru dostawy. 6. Wykonawca składający ofertę równoważną w postaci zaoferowania zamienników ma obowiązek udokumentowania przy dostawie, że wszystkie proponowane w ofercie równoważnej zamienniki spełniają wymogi producenta pojazdu. Zamawiający określi w zamówieniu czy zamawia część oryginalną czy jej zamiennik. 7. Dostarczone części powinny spełniać wymagania jakościowe określone w normach obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce. Zamawiający wymaga aby oferowane części wyprodukowane były na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy części wyprodukowanych poza powyższym obszarem. 8. W szczególnych przypadkach np. zakończeniu produkcji części przez producenta pojazdu, jak i braku występowania na rynku części równoważnych (zamienników), dopuszcza się zakup części regenerowanych (oddzielnym zamówieniem) w takim przypadku część regenerowana musi posiadać gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy liczoną od daty pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 9. Maksymalny zakres tego zamówienia, a w związku z tym maksymalna wartość zobowiązania zamawiającego wynosi 168 360,00 zł brutto. 10. UWAGA! Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawca dokona wyceny poszczególnych najczęściej zamawianych w 2012 r. części i akcesoriów do pojazdów - Załącznik Nr 1 a do siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Jakubik, ul. Warszawska 112, 08-530 Dęblin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22798,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22798,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90063,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.