eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk 4 numerów magazynu Integracja wraz z ekspedycją z drukarni w wyznaczone miejsce i obsługą



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Warszawa: Druk 4 numerów magazynu Integracja wraz z ekspedycją z drukarni w wyznaczone miejsce i obsługą
Numer ogłoszenia: 128822 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , ul. Dzielna 1, 00-162 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5360111, 5360136, faks 0-22 6351182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.integracja.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk 4 numerów magazynu Integracja wraz z ekspedycją z drukarni w wyznaczone miejsce i obsługą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk czterech numerów magazynu Integracja wraz z ekspedycją i obsługą prenumeraty przedmiot zamówienia posiada następujące parametry-- Magazyn Integracja CYKL WYDAWNICZY-- dwumiesięcznik NAKŁAD-- 40000 egz FORMAT-- 203x275 mm OBJĘTOŚĆ-- 88 stron + 4 strony okładki PAPIER-- Okładka - kreda matowa (130 -150 g) Środki - papier LWC UPM Ultra 60 g, białość 83% lub zamiennik o niegorszych parametrach KOLOR-- Full color ROZDZIELCZOŚĆ-- 1600 dpi LINIATURA-- 150 LPI DRUK-- 4+4 offset OPRAWA-- szyta drutem ILOŚĆ EDYCJI -- 4 - ekspedycja-- czerwiec, sierpień, październik, grudzień W ramach usług związanych wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia usług STUDIA GRAFICZNEGO (przygotowalni)-- - SKANOWANIE zdjęć papierowych, slajdów - ceny różnych formatów zdjęć - PRZYGOTOWANIE DO DRUKU 92 kolumn przekazanych z redakcji w plikach Indesign (pliki otwarte) - czyszczenie, obróbka graficzna zdjęć zeskanowanych oraz przychodzących z redakcji w elektronicznej wersji, podstawianie czystych zdjęć do dokumentów, na końcu robienie plików postscriptowych lub PDF - WYDRUK CZARNO-BIAŁY wszystkich kolumn (w dwóch formatach-- 100% czyli A4 i 130 %, czyli A3 - PRÓBNEGO WYDRUKU KOLOROWEGO - proof cyfrowego lub cromalinu lub matchprintu - KOREKTA GRAFICZNA I KOLORYSTYCZNA - NANOSZENIE POPRAWEK TEKSTOWYCH (stworzenie możliwości dokonywania ostatecznych korekt np tekstowych czy graficznych w studiu graficznym wykonawcy przez pracownika redakcji Integracji - lokalizacja na terenie Warszawy lub pokrycie kosztów podróży, umożliwienie transportu poza Warszawę), Ponadto, ZAMAWIAJĄCY stawia następujące WYMAGANIA w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia-- - technologii CTP lub technologii równoważnej, - maksymalny czas na przygotowanie całego numeru (wraz z poprawkami) do druku od momentu otrzymania pierwszej części materiału z redakcji - 3 tygodnie, - maksymalny czas potrzebny drukarni od momentu zesłania kompletnego materiału z przygotowalni do ekspedycji gotowego numeru - maksimum 5 dni, - możliwość dostarczania materiału etapami - w małych partiach kolumn przesyłanych do studia graficznego łączem FTP Elastyczny harmonogram przekazywania materiału z redakcji, tzn dopuszczający przesunięcia terminów dostarczania poszczególnych partii oraz ich wielkości, - studio graficzne dostępne dla redakcji Integracji od poniedziałku do piątku w godz 9 -17, - możliwość przekazywania materiału do druku w piątek po południu, tak, by weekend nie wymuszał opóźnień ze strony studia i drukarni, - możliwość wprowadzania poprawek tj wymiany stron na poprawione, już po wydruku ozalidu, - udostępnienia łącza FTP i serwera do przesyłania materiałów z redakcji do studia graficznego i druku, - stworzenie możliwości ostatecznej akceptacji plików do druku drogą elektroniczną - naniesienia wszelkich poprawek w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia, nie później jednak niż do końca terminu określonego w harmonogramie, - zapewnienia wykonania produktu wysokiej jakości, odpowiedniej szaty graficznej - wyprodukowania wzorca do akceptacji i wykonania druku zgodnie z zaakceptowanym wzorcem - OBSŁUGI KURIERSKIEJ podczas przekazywania materiałów z redakcji i do redakcji, - transportu gotowej publikacji z miejsca produkcji, studia graficznego, zgodnie z wyznaczonym harmonogramem do drukarni, - dostarczenia wydruku próbnego (proof cyfrowy lub cromalin lub matchprint) w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania kompletnego materiału elektronicznego Obsługa ekspedycji i prenumeraty, a w tym-- - druk adresów na papierze, - możliwość insertowania w określone miejsce - jako usługa dodatkowa (odrębnie płatna) na zamówienie reklamodawcy, - wysyłka paczek o określonej liczbie egzemplarzy - koperta, - druk listu do prenumeratorów A4 jedn, - falcowanie, - foliowanie około 3000 egz w 1 edycji, - naklejanie adresu na około 4000 pozycji, - wpisywanie danych do bazy adresowej, - obsługa prenumeraty i dystrybucji na terenie kraju, - składowanie do 20 000 egz nakładu na miejscu w drukarni przez co najmniej miesiąc na czas trwania wysyłki poszczególnych partii do odbiorców Uwaga! Cena ryczałtowa nie obejmuje opłaty dystrybucyjnej (opłata zgodna np z cennikiem Poczty Polskiej) W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obowiązków administratora danych osobowych prenumeratorów w rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, iż wykonali przynajmniej jedno podobne zamówienie. Za podobne zamówienie uznaje się wykonanie zamówienia na: druki cykliczne, tygodniki, miesięczniki, kwartalniki, o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN (brutto) w ramach jednego zamówienia wraz wykonaniem ekspedycji, tj. przygotowania oraz obsługi prenumeraty i dystrybucji na terenie kraju; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania w zakresie produkcji i ekspedycji druków podobnego rodzaju i w podobnej wartości, z podaniem daty wykonania, przedmiotu i odbiorców;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.integracja.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.integracja.org.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji Sekretariat ul. Sapieżyńska 10a (V piętro), 00-215 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.