Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Sucha Beskidzka: Przebudowę i wykonanie nawierzchni dróg:
- drogi gminnej - ul. Armii Krajowej
- drogi wewnętrznej bocznej od ul. Szpitalnej
- drogi wewnętrznej Role-Zawodzie
Numer ogłoszenia: 128802 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę i wykonanie nawierzchni dróg: - drogi gminnej - ul. Armii Krajowej - drogi wewnętrznej bocznej od ul. Szpitalnej - drogi wewnętrznej Role-Zawodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie następujących dróg w Suchej Beskidzkiej: - część I - zadanie nr 1 - droga gminna - ul. Armii Krajowej; - część II - zadanie nr 2 - droga wewnętrzna boczna od ul. Szpitalnej; - część III - zadanie nr 3 - droga wewnętrzna Role-Zawodzie. Zakres przedmiotu zamówienia (w zależności od zadania) obejmuje m. in.: - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia przedstawiają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 4 a-c do SIWZ. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z technologią przewidzianą dla tego typu prac, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWOiR) stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ocena będzie dokonywana przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia wszystkich tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców należy złożyć dokumenty i oświadczenia zgodnie z informacjami podanymi powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 2); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminy Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, 34-200 Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej , 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. 23 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowę i wykonanie nawierzchni dróg: - drogi gminnej - ul. Armii Krajowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia (w zależności od zadania) obejmuje m. in.: - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia przedstawiają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 4 a-c do SIWZ. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z technologią przewidzianą dla tego typu prac, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWOiR) stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowę i wykonanie nawierzchni dróg: - drogi wewnętrznej bocznej od ul. Szpitalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia (w zależności od zadania) obejmuje m. in.: - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia przedstawiają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 4 a-c do SIWZ. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z technologią przewidzianą dla tego typu prac, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWOiR) stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowę i wykonanie nawierzchni dróg: - drogi wewnętrznej Role-Zawodzie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia (w zależności od zadania) obejmuje m. in.: - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia przedstawiają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 4 a-c do SIWZ. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z technologią przewidzianą dla tego typu prac, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWOiR) stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Rozbudowa składowiska odpadów w Suchej Beskidzkiej formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie V
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa przełączników sieciowych finansowana w ramach inwestycji "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Suchej Beskidzkiej ..."
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.