eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › przebudowa i remont przepustów drogowych w ciągu dróg powiatowych powiatu zamojskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Zamość: przebudowa i remont przepustów drogowych w ciągu dróg powiatowych powiatu zamojskiego
Numer ogłoszenia: 128753 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, faks 0846396332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i remont przepustów drogowych w ciągu dróg powiatowych powiatu zamojskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka zamówienia : przebudowa i remont przepustów drogowych w ciągu dróg powiatowych powiatu zamojskiego I zadanie: remont przepustu drogowego O 100 w ciągu drogi powiatowej Nr 3221L Stary Zamość - Podstary Zamość do drogi powiatowej Nr 3144L w km 2+060 w m. Podstary Zamość II zadanie: przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 3236L Mołodiatycze - Gdeszyn - Kolonia Horyszów w km 6+855 w m. Gdeszyn III zadanie: przebudowa przepustu drogowego żelbetowego 2 O 100 na stalowy typu HEL-COR O 200 w ciągu drogi powiatowej Nr 3147L Wólka Orłowska - Kalinówka - Skierbieszów Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy ofertowe umieszczone na stronach internetowych www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.83.20.00 - 28.83.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 6 i 7) 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania (załącznik. Nr. 2). STANOWISKO: kierownik budowy, całkowite doświadczenie 5 lat, jako kierownik podobnych robót 3 lata, minimalna liczba personelu 1. 3. Potencjał sprzętowy Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu (zał. Nr 3) TYP I CHARAKTERYSTYKA SPRZĘTU a. Samochód samowyładowczy 5t. (zadanie I,II,III) MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, b. Samochód samowyładowczy 10 t ÷ 15 t (zadanie III) MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, c. Koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,40 m3 (zadanie I) MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, d. Koparka podsiębierna o poj. łyżki 1,5 m3 (zadanie III) MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, e. Koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,6 m3 (zadanie II,III) MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, f. Dźwig 5 t (zadanie I,II,III) MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, g. Płyta wibracyjna (zadanie I,II,III) WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, h. Urządzenie wbijające (wibromłot) (zadanie III) WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1, Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 4. Doświadczenie zawodowe W przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat (2004÷2008), co najmniej 3 zadań o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem opisanego wyżej zamówienia. W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej trzech zadań w żądanej technologii określonej w ofercie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (zał. Nr. 4). 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 5) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: sprawdzenie kompletności wymaganych załączników i informacji w nich zawartych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia : a) Formularz oferty (na załączonym druku) b) Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto i ceny ofertowe netto elementów rozliczeniowych (wypełniony ściśle wg załączonego wzoru w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) c) Wykaz stawek i narzutów na załączniku B do Kosztorysu Ofertowego. d) Aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . e) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej . f) Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 do niniejszej Instrukcji. g) Wykonawca złoży: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. i.) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 2 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia). j) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 poparty wskazanymi w formularzu dokumentami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. 6 i 7) k) Wzór umowy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość pokój numer 7. Cena za materiały przetargowe 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość pokój numer 1(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I zadanie: remont przepustu drogowego O 100 w ciągu drogi powiatowej Nr 3221L Stary Zamość - Podstary Zamość do drogi powiatowej Nr 3144L w km 2+060 w m. Podstary Zamość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont przepustu drogowego O 100 w ciągu drogi powiatowej Nr 3221L Stary Zamość - Podstary Zamość do drogi powiatowej Nr 3144L w km 2+060 w m. Podstary Zamość Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy umieszczony na stronach internetowych www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.83.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II zadanie: przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 3236L Mołodiatycze - Gdeszyn - Kolonia Horyszów w km 6+855 w m. Gdeszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 3236L Mołodiatycze - Gdeszyn - Kolonia Horyszów w km 6+855 w m. Gdeszyn Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy umieszczony na stronach internetowych www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.83.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III zadanie: przebudowa przepustu drogowego żelbetowego 2 O 100 na stalowy typu HEL-COR O 200 w ciągu drogi powiatowej Nr 3147L Wólka Orłowska - Kalinówka - Skierbieszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa przepustu drogowego żelbetowego 2 O 100 na stalowy typu HEL-COR O 200 w ciągu drogi powiatowej Nr 3147L Wólka Orłowska - Kalinówka - Skierbieszów Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorys ofertowy umieszczony na stronach internetowych www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.83.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.