eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-14

Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 128729 - 2014; data zamieszczenia: 14.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0618552521, faks 061 8528091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne, komputery przenośne, dyski, urządzenia wielofunkcyjne, kamery internetowe, adaptery, nagrywarki, pamięci, serwery, skanery, switche, telewizory, tablety, napędy DVD, monitory, projektory, głośniki, drukarki, telefon multimedialny, oprogramowanie specjalistyczne i biurowe, akcesoria.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 zamówienia: 300,00 zł (trzysta zł); - Część 2 zamówienia: 400,00 zł (czterysta zł); - Część 3 zamówienia: 600,00 zł (sześćset zł); - Część 4 zamówienia: 900,00 zł (dziewięćset zł); - Część 5 zamówienia: 1.400,00 zł (jeden tysiąc czterysta zł); - Część 6 zamówienia: 900,00 zł (dziewięćset zł); - Część 7 zamówienia: 500,00 zł (pięćset zł); - Część 8 zamówienia: 700,00 zł (siedemset zł); - Część 9 zamówienia: 1.200,00 zł (jeden tysiąc dwieście zł). Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego; Bank Zachodni WBK nr rachunku 50 1090 1362 0000 0000 3601 7904. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za prawidłowo wniesione, jeżeli zostanie uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk oferta, wypełniony formularz cenowy, wypełnione zestawienie oferowanego sprzętu i oprogramowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uap.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 60-967 Poznan, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 60-967 Poznan, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk - szt. 4, laptop - szt. 1, urzadzenie wielofunkcyjne - szt. 1, gogle do wirtualnej rzeczywistości - szt. 1, kamera internetowa - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop szt. 1, adapter -szt. 1, przejściówka - szt. 1, kabel - szt. 1, oprogramowanie graficzne - szt. 1, dysk - szt. 1, nagrywarka - szt. 1, torba do laptopa - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - szt. 1, komputery stacjonarne - szt. 3, oprogramowanie biurowe - szt. 4, nagrywarka - szt. 1, pamięć - szt. 3, mysz - szt. 3, klawiatura - szt. 1, serwer plików - szt. 1, dysk -szt. 2, czytnik kodów kreskowych - szt. 1, skaner - szt. 1, switche - szt. 2, wentylator - szt. 1, telewizor - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablet - szt. 3, dysk - szt. 4, bindownica - szt. 1, niszczarka - szt. 1, komputer stacjonarny - szt. 2, napęd DVD - szt. 1, laptop -szt. 3, linka typ kensington- szt. 1, monitor - szt.1, oprogramowanie specjalistyczne i biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny - szt. 1, adapter - szt. 3, kabel DVI-D szt. 1, przewód HDMI - szt. 1, dysk - szt. 4, telewizor - szt. 4, projektor - szt. 2, uchwyt do projektora - szt. 2, zestaw do zawieszania telewizora - szt. 3, zestaw głośników - szt. 2, stacja robocza - szt. 1, monitor - szt. 1, macierz dyskowa - szt. 1, oprogramowanie graficzne - szt. 1, klawiatura - szt. 1, laptop - szt. 1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk - szt. 2, oprogramowanie biurowe, laptop - szt. 5, napęd DVD - szt. 2, drukarka - szt. 1, komputer stacjonarny - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - szt. 2, projektor - szt. 2, dysk - szt. 4, tablet - szt. 2, etui - szt. 2, oprogramowanie specjalistyczne, monitor - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - szt. 4, komputer stacjonarny - szt. 4, oprogramowanie buirowe, urządzenie wielofunkcyjne - szt. 5,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny - szt. 3, drukarka - szt. 2, skaner - szt. 1, oprogramowanie biurowe, dysk - szt. 5, pendrive - szt. 2, pokrowiec do laptopa - szt. 2, tablet - szt. 2, oprogramowanie zarządzające, pamięć - szt. 2, komputer przenośny - szt. 3, laptop - szt. 1, przejściówka - szt. 1, mikroserwer - szt. 1, oprogramowanie specjalistyczne, stacja dokująca - szt. 1, telefon mulimedialny - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.